Til alle gravide piger-blødte I i starten af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.952 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Louisiana

Hej piger

Jeg er begyndt at bløde (først pletblødning, men nu mere og mere ) her en uge før forventet mens/testdag. Er der nogen af jer der har blødt før tid, og har været gravide?? Jeg har søgt med lys og lygte på nettet, men kan næsten ikke finde noget... Måske søger jeg på de forkerte ord

Hjælp....!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Sabrina

Louisiana28 skriver:

Hej piger

Jeg er begyndt at bløde (først pletblødning, men nu mere og mere ) her en uge før forventet mens/testdag. Er der nogen af jer der har blødt før tid, og har været gravide?? Jeg har søgt med lys og lygte på nettet, men kan næsten ikke finde noget... Måske søger jeg på de forkerte ord

Hjælp....!!!

Hejsa

Da jeg ventede vores søn, der blødte jeg "normalt" i godt og vel 3-4 dage hvor jeg regnede med det bare var mens (han var ikk planlagt) så stoppede det i 2 dage og kom igen lidt i 1-2 dage, og så blødte jeg ikk mere under graviditeten, men det var lidt mit tegn til at "der var noget galt"

Håber det kan hjælpe lidt...

Kæmpe knus herfra og held og lykke

Anmeld

1. december 2010

NessaXenia

jeg startede med at pletbløde og så gik det lidt mere over i mens agtig mængde.. Baby blev derinde

Anmeld

1. december 2010

Marco2

Har blødt i 3 ud af 4 graviditeter.

2 gange aborterede jeg og én gang blev den derinde. Selvom det var den voldsomste blødning.

Her 4. gang har jeg ikke blødt … 

Anmeld

1. december 2010

CamillaSS

Jeg havde også pletblødninger. Husker det ikke som værende mere end det. Det skete før end at jeg tog en graviditetstest som viste positiv. Det er helt normalt med pletblødning da det i mange tilfælde er et tegn på at ægget sætter sig fast.

Anmeld

1. december 2010

Muffinmus

Hm,,, altså, du skriver du bløder en uge før forventet mens?? er det så uge7 eller hvad?? Uanset hvad, så skal man ikke bløde som gravid, det er usunde tegn. Så selv om nogle bløder uden at der er sket noget i det, så er det altså IKKE en del af det at være gravid normalt. Og en blødning som er kraftig med frisk rødt blod eller evt med klumper i er tegn på en tidlig abort som regel.

Så snak med din læge ogm en scanning. Er du omkring uge 6-7 så burde der være en fair chance for at se om fostret er gået til eller ej:-)

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Louisiana28 skriver:

Hej piger

Hjælp....!!!

Jeg blødte meget med Charlotte, havde mens og pletblødninger med Rebecka i de første 4 mdr. men ingen ting med Nickolai.
så det kan vist være meget forskelligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2010

Silas&Mille

Jeg blødte ikke før tid, men jeg hvade en smule pletblødning da jeg var omkring 8-9 uger henne. Det passede med at jeg skulle have haft mens deromkring hvis jeg ikke havde været gravid.

Men alt er i den skønneste orden nu. Er 35+0 i dag

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

Tak, alle sammen, for jeres svar  

Jeg ved jo ikke endnu, om jeg er gravid, da det kun er 1½ uge siden jeg havde ægløsning (pletblødning begyndte 3+0). Jeg synes bare det er meget mærkeligt, at jeg bløder en uge før forventet mens/testdag, og jeg synes det begynder at ligne en rigtig mens. Jeg bløder i hvert fald lige så meget nu, synes jeg. Jeg har dog ikke så meget menstruationssmerter, og de plejer ellers at være rigtig slemme! Jeg er træt, som jeg plejer at være med mens.

Jeg er altså helt lettet over, at så mange har oplevet det samme, og været gravid alligevel  Så er der håb endnu

Anmeld

1. december 2010

SSL

Louisiana28 skriver:

Tak, alle sammen, for jeres svar  

Jeg ved jo ikke endnu, om jeg er gravid, da det kun er 1½ uge siden jeg havde ægløsning (pletblødning begyndte 3+0). Jeg synes bare det er meget mærkeligt, at jeg bløder en uge før forventet mens/testdag, og jeg synes det begynder at ligne en rigtig mens. Jeg bløder i hvert fald lige så meget nu, synes jeg. Jeg har dog ikke så meget menstruationssmerter, og de plejer ellers at være rigtig slemme! Jeg er træt, som jeg plejer at være med mens.

Jeg er altså helt lettet over, at så mange har oplevet det samme, og været gravid alligevel  Så er der håb endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.