Uge-blade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2008

Muffinmus

[citat][f][småt]Mary skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Her og nu og kun for TV bladets skyld. Gider sgi ikke sidde og læse alt for meget sladder om kendte og kongelige... Se og hør er finder jo nærmest påde vildeste hirtorier for at få læsere og billedbladet er for gamle koner med hang til at være royalist.. Alt for damerne...Jamen hvad skal jeg sige....jeg er sgu ingen dame:'(:'( Så det blad kan jeg virkelig heller ikke holde ud at glo i. Så altså mest her og nu for at se hvad der kommer i tv:)[/citat] Tak tak for den der med Billed Bladet :P Jeg har stor trang til at være royal :D men en gammel kone, det er jeg sgu ikke!!! 8D[/citat] Ha ha:D:D, nej ok, men det er den umddelbare tanke man får når man ser bladet...sådan et der ligger hor frisør Nielsen til at de gamle gråhrede damer der skal ind og have nye krøller:):)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2008

Mary

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mary skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Her og nu og kun for TV bladets skyld. Gider sgi ikke sidde og læse alt for meget sladder om kendte og kongelige... Se og hør er finder jo nærmest påde vildeste hirtorier for at få læsere og billedbladet er for gamle koner med hang til at være royalist.. Alt for damerne...Jamen hvad skal jeg sige....jeg er sgu ingen dame:'(:'( Så det blad kan jeg virkelig heller ikke holde ud at glo i. Så altså mest her og nu for at se hvad der kommer i tv:)[/citat] Tak tak for den der med Billed Bladet :P Jeg har stor trang til at være royal :D men en gammel kone, det er jeg sgu ikke!!! 8D[/citat] Ha ha:D:D, nej ok, men det er den umddelbare tanke man får når man ser bladet...sådan et der ligger hor frisør Nielsen til at de gamle gråhrede damer der skal ind og have nye krøller:):)[/citat] Det er også min egen farmor der har fået mig til at læse Billed Bladet :)) Hun tog det altid med til mig når hun selv havde læst det, og så flyttede jeg jo til den anden ende af landet, og opdagede jeg var afhængig :$:D Og så måtte jeg selv ud og købe det. Ude & Hjemme, det er min morfars skyld, haha.

Anmeld

26. august 2008

Tynen

Har godt nok stemt Ude & Hjemme - Men i virkeligheden køber jeg dem ikke.
Jeg tilsniger mig bare gossip fra min mor der køber Ude&Hjemme og får foræret Kig Ind af min mormor, når hun har læst ugens TV-program igennem :)

Anmeld

26. august 2008

LouiseViola

linemus skriver:

Astrid P skriver:

Joan ( Smallie ) skriver:

Der mangler en med ingen:$

Jæds!

Ja, den stemmer jeg også på ;)

Den stemmer jeg også på, her i hytten har vi avis hver dag, det kan jeg absolut ikke undvære!

Anmeld

26. august 2008

Helle30

Jeg køber ikke nogen ugeblade, men jeg læser gerne Politiken og Berlingeren på nettet - bare sådan for at følge med.
Jeg har intet behov for spekulative skandaler hjulpet på vej af manipulerede billeder en gang om ugen, men jeg bliver rastløs, hvis jeg ikke lige har et overblik over verdens almindelige gang. Det skal helst være noget, der faktisk er foregået, og så må det gerne handle om kedelige ting som politik, blåhvaler i Kattegat - eller en undersøgelse over danskernes brødvaner.

Jeg føler mig i øvrigt helt tryg ved, at jeg nok skal få de vigtigste "gossip - ting" at kende via mine elever: Vidste I måske, at Madonna bruger kædeolie for at holde armhuledunsten væk? eller at N-sync (staves???) har befamlet en hjort i Hamburg Zoo mellem benene?

- Helle, som end ikke har haft tid til en zapper på Politikens forside i dag.

Anmeld

27. august 2008

Marco2

linemus skriver:

Astrid P skriver:

Joan ( Smallie ) skriver:

Der mangler en med ingen:$

Jæds!

Ja, den stemmer jeg også på ;)

Den er jeg også med på!
Men har JyllandsPosten i weekenden.

AG

Anmeld

27. august 2008

ka li ja

vi holder se og hør hver uge( KUN PGA TV GUIDEN!!! jaja....;))
og så får vi jumbobogen hver gang der kommer en ny, og så kommer illustreret videnskab med posten(men snart ikke længere)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.