Uge-blade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2008

Lise

INGEN!!!!!!

Har abonnement på Spis bedre, LogIQ og Japansk Billedkryds :P Jeg er mest til mad og logiske opgaver... De der ugeblade siger mig nul og niks!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2008

Louise mortil4

helt sikkert ude og hjemme det er bare toppen :)

Knus Louise

Anmeld

26. august 2008

mor til en del

Her købes Kig ind næsten hver uge, det er sjældent der bliver læst sladder i den, men vi har brug for et tv program, og det der er deri passer lige til vores behov....

Lisbeth.

Anmeld

26. august 2008

Loggidut

Joan ( Smallie ) skriver:

Der mangler en med ingen:$

ENIG....og jeg vil så gerne se hvor meget mormor der er i jer! må man sætte sin stemme et eller andet fiktivt sted, og i så måske bare trækker stemmen fra?

Anmeld

26. august 2008

Anja

Joan ( Smallie ) skriver:

Der mangler en med ingen:$

Jeps ! Ingen her !

Synes alt sladderen om de kendte og kongelige alligevel kan læses på tv2 gossip, så her bruger vi ikke penge på bladene - men tiden ved pc´en :P

Ellers er jeg nok mest til avis .....

Anmeld

26. august 2008

Lene76

hmmm jeg køber både se og hør og alt for damerne hver uge.....;) godt med noget sladder og et super tvprogram i se og hør....

om jeg så er mormor el ej, det kan jeg godt leve med....:D

Anmeld

26. august 2008

Muffinmus

Her og nu og kun for TV bladets skyld. Gider sgi ikke sidde og læse alt for meget sladder om kendte og kongelige... Se og hør er finder jo nærmest påde vildeste hirtorier for at få læsere og billedbladet er for gamle koner med hang til at være royalist.. Alt for damerne...Jamen hvad skal jeg sige....jeg er sgu ingen dame:'(:'( Så det blad kan jeg virkelig heller ikke holde ud at glo i. Så altså mest her og nu for at se hvad der kommer i tv:)

Anmeld

26. august 2008

Plysbjørnen

Her køber vi Se og Hør, og Anders And til kæresten...

Betina

Anmeld

26. august 2008

Mary

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Her og nu og kun for TV bladets skyld. Gider sgi ikke sidde og læse alt for meget sladder om kendte og kongelige... Se og hør er finder jo nærmest påde vildeste hirtorier for at få læsere og billedbladet er for gamle koner med hang til at være royalist.. Alt for damerne...Jamen hvad skal jeg sige....jeg er sgu ingen dame:'(:'( Så det blad kan jeg virkelig heller ikke holde ud at glo i. Så altså mest her og nu for at se hvad der kommer i tv:)[/citat] Tak tak for den der med Billed Bladet :P Jeg har stor trang til at være royal :D men en gammel kone, det er jeg sgu ikke!!! 8D

Anmeld

26. august 2008

Rasmine

men en gammel kone, det er jeg sgu ikke!!!

Enig!
;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.