kunne i ikke tænke jer at hjælpe mig, kort og hurtigt...autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. august 2008

Loggidut

jeg vil ikke starte en debat, bare en forspørsel på hvad i har valgt af stole til jeres unger, tif er vokset ud af hendes nu, og skal bare have en ny, men jeg er helt kuldret over alle de stole, og mest kuldret over hvor dårlige anbefalinger de i grunden har fået.

som jeg ser det er der en eneste stol som har fået god omtale, og den kan kun købes i udlandet???

jeg er helt forvirret...så hjælp, hvad for en stol har i valgt? og hvad var prisen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Nadi

Vi har købt en fra Bilka til 999,- og den er super synes jeg. Den er godt nok forudvendt, men den er lovlig og Oliver sidder godt i den. Den kan stilles i tre positioner, så da han kom fra den lille autostol og over i den store lå han mere ned end han gør nu og så er der et hak mere så han kan komme op og sidde mere oprejst.

Jeg synes bare I skal købe den I synes bedst om, det er vist det nemmeste.

-Nadia

Anmeld

25. august 2008

Lise

Jamen, så tager vi den da igen den med autostolene.. ;)

Vi har valgt en Maxi Cosi Priorifix.

http://www.fdm.dk/public/biler/trafiksikkerhed/bor nibilen/barnestole/2007/maxicosipriorifix.htm

Den valgte vi fordi den vandt i Tænks forbrugertest og vi synes også at den derudover har fået en masse god omtale. Vi har brugt den siden april og vi er bare så tilfredse med den - synes det er en superlækker stol :) den koster ca kr 2.800 i Babysam, som er den eneste forhandler i DK. Men den kan med fordel købes i Tyskland. Vi fandt den billigste på det tyske Ebay, købte den derigennem - og to dage senere stod den i vores carport :P Og på den måde sparede vi da vist nogle hundrede kroner (kan ikke huske hvor mange).

Anmeld

25. august 2008

linemus

Vi har en Rømer King Plus (9-18 kg). Det var den bedste i test mener jeg, dengang Sebastian skulle have stol, og så er den gået i arv. Den anden stol er samme model bare ældre - vi købte den af naboen for 100,-, da de skulle skifte til en større. Den koster mellem 1500-2000,-. Købte den i BabySam.

http://www.britax-roemer.de/produkt.php?lang=dk&&g roupid=1&id=7&navid=13

Er meget tilfreds med den og kan varmt anbefale den.

- Line

Anmeld

25. august 2008

Joan ( Smallie )

Vi har også en rømer king ts plus mener jeg den hedder. Den sidder han godt i og vi er rigtig glad for den..

Hvis jeg var dig ville jeg vælge en rømer king eller en maxi cosi de er rigtig gode og rigtig fine i test også..

(H)Joan

Anmeld

25. august 2008

BellaT

Der er faktisk lavet en tråd om fremadvendte autostole for ikke så længe siden. Med en masse forslag. Prøv at bladre lidt baglæns.

Anmeld

26. august 2008

Millebasse

Vi har en Recaro autostol! Den er super god og ungen sidder perfekt i den! Vi havde den også som den første autostol og den er bare perfekt! Bare lidt dyr :)

http://www.interseats.dk

Kram Camilla

Anmeld

26. august 2008

Lene76

Vi har en Römer king ts plus, vi købte den til Mille og nu har viktor overtaget den super stol.... nemt at skifte fra bil til bil og super comfort til ungerne også var den best i test i en masse forskellige teste både i dk og udlandet......

men det er en jungel med de stole..... hvis jeg sku vælge idag vil jeg købe enten Recaro, Römer el Maxi cosi.... syntes de er de beste fremadvende... bagudvendte så er det helt klart hts men det kræver noget mere plads i bilen...

Anmeld

26. august 2008

Monica

Millebasse skriver:

Vi har en Recaro autostol! Den er super god og ungen sidder perfekt i den! Vi havde den også som den første autostol og den er bare perfekt! Bare lidt dyr :)

http://www.interseats.dk

Kram Camilla

Det har vi også. Har bestemt ikke noget at klage over...:D

Moni

Anmeld

26. august 2008

Loggidut

tak for det...nu tager vi ud i morgen og kigger lidt på tingene...vi er kommet frem til at prøve at få tif ned i de forskellige...og så er vi kommet frem til vi kun vil have en fra 9-18 kg. og den skal kunne bagudvendes...ellers er vi blanke!

nu kommer det store ? så

når nu man har en stol der kan vendes, så ved jeg man må sætte dem på forsædet, bagudvendt og med airbaggen slået fra, men men men, må man så også vende dem med tiden, og stadig have dem på forsædet, således at de kigger fremad, og stadig er foran i bilen???

sloggi, nu helt rundt på gulvet med de regler(?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.