Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quar20 skriver: jo for hunde da.. også midt i julegave tiden - jeg burde skamme mig over at have brugt 1100kr
jo for hunde da.. også midt i julegave tiden - jeg burde skamme mig over at have brugt 1100kr
Det var da også en god sjat . Hvor mange dele fik du for det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Low skriver: Det var da også en god sjat . Hvor mange dele fik du for det?
hihi Ja det skal jeg lige love for..!! Jamen jeg fik 6 sæt tøj til lillebror, og 4 sæt til storebror, også nogle strømper til begge, også en forårsjakke til storebror.. Det jo nu man skal købe sådan noget
quar20 skriver: hihi Ja det skal jeg lige love for..!! Jamen jeg fik 6 sæt tøj til lillebror, og 4 sæt til storebror, også nogle strømper til begge, også en forårsjakke til storebror.. Det jo nu man skal købe sådan noget
Det var meget alligevel . Så må vi håbe der ikke går alt for lang tid før vi får vores ting . Posten er ligt sløv i dette vejr
Low skriver: Det var meget alligevel . Så må vi håbe der ikke går alt for lang tid før vi får vores ting . Posten er ligt sløv i dette vejr
Ja det var en go potion jeg lige fik bestilt.. Heldigvis opdagede manden det ikke lige med det samme..! Han opdagede KUN den ordrebekræftelse via. mail UPS - så måtte jeg jo tøve til kende og sige : UNDSKYLD men se lige nu mangler vi ikke tøj Også så han bare på mig med det mærkeligste udtryk og sagde : Ja ja og imorgen finder du en anden hjemmeside med tøj på bud..!! KVINDER sagde han bare..
Ja kære post kom hjem til os med vores pakker hurtigst muligt
quar20 skriver: Ja det var en go potion jeg lige fik bestilt.. Heldigvis opdagede manden det ikke lige med det samme..! Han opdagede KUN den ordrebekræftelse via. mail UPS - så måtte jeg jo tøve til kende og sige : UNDSKYLD men se lige nu mangler vi ikke tøj Også så han bare på mig med det mærkeligste udtryk og sagde : Ja ja og imorgen finder du en anden hjemmeside med tøj på bud..!! KVINDER sagde han bare.. Ja kære post kom hjem til os med vores pakker hurtigst muligt
Haha jeg kunne lige se det for mig.
Jeg har fået en mail fra et andet sted hvor jeg har bestilt en babyalarm. De skrev at de ikke havde den på lager men de har ringet efter nogle flere og at posten var forsinket i øjeblikket så der går nok noget tid men jeg håber jeg får den inden det nye år .
CamillaRH skriver: De har en vildt sød canda goose flyverdragt, denfår Malik
De har en vildt sød canda goose flyverdragt, denfår Malik
Det mærke er ikke lige mig men det var godt du fandt noget du kunne bruge
Low skriver: Haha jeg kunne lige se det for mig. Jeg har fået en mail fra et andet sted hvor jeg har bestilt en babyalarm. De skrev at de ikke havde den på lager men de har ringet efter nogle flere og at posten var forsinket i øjeblikket så der går nok noget tid men jeg håber jeg får den inden det nye år .
haha jamen manden kan skam være humoristisk selv når han er træt og uoplagt og måske lidt negativ over det store beløb MEN MEN hva' han kommer over det
Ej hvor skægt de skriver posten er forsinket.. Det tror de ikke vi ved haha..!!
quar20 skriver: haha jamen manden kan skam være humoristisk selv når han er træt og uoplagt og måske lidt negativ over det store beløb MEN MEN hva' han kommer over det Ej hvor skægt de skriver posten er forsinket.. Det tror de ikke vi ved haha..!!
Ja mon ikke han gør det .
Ja jeg sad også og synes det var en lidt "underlig" mail men på den anden side så var jeg glad for de skrev det så jeg ved hvorfor der måske går lang tid før jeg får det
Low skriver: Ja mon ikke han gør det . Ja jeg sad også og synes det var en lidt "underlig" mail men på den anden side så var jeg glad for de skrev det så jeg ved hvorfor der måske går lang tid før jeg får det
Ja det er da rart at få det at vide men lidt en skæg udmelding.. hihi..!! Det tror jeg ALLE ved Men dejligt de skære det ud i pap
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128