Online restsalg 60 - 80% (kun i få dage)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

NoName

Low skriver:

Jo mon ikke. Ellers er det ikke godt for penge ungen

også min tanke griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Carina1977

Low skriver:

Uhh ja de størrelser der. De er ikke altid til at regne med. Kender det selv fra min lillebror som også er 10 år.

Ja det er rigtig svært. tør næsten ikke købe tøj til ham over nettet længere, fordi jeg frygter lidt at han ikke kan passe det. Jeg bliver nødt til at have ham med hver gang der skal købes tøj, og så ind i prøverummet med ham, og han hader det  Så når der skal købes tøj bliver der købt stort ind, for så er det ikke så ofte han skal igennem det *griner*

Anmeld

1. december 2010

Moaaar <3

Weee takker!! Nu fandt jeg endelig en heldragt jeg kunne lide , og underligt nok kom der lige et par bukser med ned og en trøje til en plovmand

Anmeld

1. december 2010

Low

Carina1977 skriver:

Ja det er rigtig svært. tør næsten ikke købe tøj til ham over nettet længere, fordi jeg frygter lidt at han ikke kan passe det. Jeg bliver nødt til at have ham med hver gang der skal købes tøj, og så ind i prøverummet med ham, og han hader det  Så når der skal købes tøj bliver der købt stort ind, for så er det ikke så ofte han skal igennem det *griner*

Det kan jeg godt forstå . Sådan har man det også nogle gange med sig selv synes jeg

Anmeld

1. december 2010

Low

Prutten 30+ skriver:

Weee takker!! Nu fandt jeg endelig en heldragt jeg kunne lide , og underligt nok kom der lige et par bukser med ned og en trøje til en plovmand

Hvor er det bare godt. Engang købte jeg helt billigt tøj selv om jeg ikke synes det er pænt. Det er jeg stoppet med for gav alligevel ikke min søn det på og så er det ligemeget med at købe det jo. Så nu kigger jeg lige en ekstra gang på tøjet . Jeg glæder mig også super meget til det jeg har bestilt, det var rigtig flot på hjemmesiden der 

Anmeld

1. december 2010

Moaaar <3

Low skriver:

Hvor er det bare godt. Engang købte jeg helt billigt tøj selv om jeg ikke synes det er pænt. Det er jeg stoppet med for gav alligevel ikke min søn det på og så er det ligemeget med at købe det jo. Så nu kigger jeg lige en ekstra gang på tøjet . Jeg glæder mig også super meget til det jeg har bestilt, det var rigtig flot på hjemmesiden der 

jeg kan nemt trykke på en masse men bagefter sidder jeg og kigger det hele igennem og ser om jeg virkelig gider at have det og om jeg synes prisen er det værd .

Men ja de hade nogen rigtig fine ting derinde, kendte ikke denne hjemmeside .

Anmeld

1. december 2010

Low

Prutten 30+ skriver:

jeg kan nemt trykke på en masse men bagefter sidder jeg og kigger det hele igennem og ser om jeg virkelig gider at have det og om jeg synes prisen er det værd .

Men ja de hade nogen rigtig fine ting derinde, kendte ikke denne hjemmeside .

Jeg kendte den heller ikke. Jeg googlede bare og så fandt det

Anmeld

1. december 2010

quar20

SHIT det blev jo dyrt at se den hjemmeside med de tilbud..!!

Anmeld

1. december 2010

Low

quar20 skriver:

SHIT det blev jo dyrt at se den hjemmeside med de tilbud..!!

Haha ja ikke

Anmeld

1. december 2010

quar20

Low skriver:

Haha ja ikke

jo for hunde da.. også midt i julegave tiden  - jeg burde skamme mig over at have brugt 1100kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.