Online restsalg 60 - 80% (kun i få dage)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

lisbethita

Low skriver:

Vil lige dele det her med jer. Jeg synes det er vildt billigt . Jeg har allerede været på rov med mit kort

http://www.smartkidz.dk/shop/online-restsalg-60-80%25-28s.html

Fedest!! Tusind tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Low

lisbethita skriver:

Fedest!! Tusind tak  

Det var da bare så lidt, man kan lige så godt sparre hvor man kan

Anmeld

1. december 2010

Tanja84

Weeee... tak for link, så blev der da lige bestilt lidt tøj (også til ingen penge)

Kan jo slet ikke stå for alle de tilbud der er her op til jul, skal nok blive godt, når først januarudsalget går i gang

Som min mand mobber mig med, så er det ikke dyrt at få børn, men det er dyrt at have en kone, der på barsel

Anmeld

1. december 2010

NoName

Ja ja, jeg kunne ikke dy mig, jeg var jo NØDTIL at lure..... og kom da også til at handle lidt..... fy slemme slemme mig...

Tak for det low, så blev man da det fattigere..... men tøsepigen skal jo ha tøj på kroppen...

Anmeld

1. december 2010

Carina1977

Low skriver:

Hvor gammel er din dreng da? 

Han er 10 år, men er stor af sin alder. bruger str. 12 år i tøj....nogen gange str. 14 år. Kommer lidt an på om tøjet er småt eller stort i størrelsen

Anmeld

1. december 2010

Low

Tanja84 skriver:

Weeee... tak for link, så blev der da lige bestilt lidt tøj (også til ingen penge)

Kan jo slet ikke stå for alle de tilbud der er her op til jul, skal nok blive godt, når først januarudsalget går i gang

Som min mand mobber mig med, så er det ikke dyrt at få børn, men det er dyrt at have en kone, der på barsel

Det var så lidt .

Uhh ja, jeg glæder mig også til januar

Anmeld

1. december 2010

Low

noname skriver:

Ja ja, jeg kunne ikke dy mig, jeg var jo NØDTIL at lure..... og kom da også til at handle lidt..... fy slemme slemme mig...

Tak for det low, så blev man da det fattigere..... men tøsepigen skal jo ha tøj på kroppen...

Hehe os mødre kan bare ikke stå for de små søde tilbud

Anmeld

1. december 2010

Low

Carina1977 skriver:

Han er 10 år, men er stor af sin alder. bruger str. 12 år i tøj....nogen gange str. 14 år. Kommer lidt an på om tøjet er småt eller stort i størrelsen

Uhh ja de størrelser der. De er ikke altid til at regne med. Kender det selv fra min lillebror som også er 10 år.

Anmeld

1. december 2010

NoName

mon ikke vi lærer det med tiden ???

Low skriver:

Hehe os mødre kan bare ikke stå for de små søde tilbud

Anmeld

1. december 2010

Low

noname skriver:

mon ikke vi lærer det med tiden ???

Jo mon ikke. Ellers er det ikke godt for penge ungen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.