Bimmeren 32+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

DK

18januar/kats skriver:

Og det mest latterlige er - at fordi DE har begået en fejl, så skal DU have besvær ud af det !

Kom i øvrigt lige til at tænke på noget vi skrev helt i starten af graviditeten, om at blive klappet på maven..... Jeg er blevet mere overbærende, og lukker ørerne for meget af det der bliver sagt - til gengæld tillader jeg nu mig selv at suge til mig, når der kommer smukke roser 
Er altså blevet total selektiv 
"bla bla.. snart.. bla bla,... meget smuk mave" 
"tak skal du have" 

ha ha ha... det er det mest geniale jeg længe har hørt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

piadas

DK skriver:

Hej

Så blev det 32+5! Mave billedet er fra igår!

Folk er nu begyndt at sige: Ihhhh det er da lige op over, hva'?, men jeg kan godt se på billederne at jeg er begyndt at fylde godt i omgivelserne.

Jeg var jo til scanning og 3. lægebesøg igår! Scanningen gik så fint og Bimmeren var 2206 gram hvilket var lidt over gennemsnittet og sååå fint. Han fik meget ros af scannningsdamerne, da han både spjættede og havde en "blød" navlestreng (hvillket åbenbart er godt...) og han lå og lavede "vejrtrækninger" med fostervandet så han var bare dygtig synes de Det er godt nok svært at se hvad der er hvad nu på scanningerne, fordi at de enkelte dele bare fylder hele billedet!

Lægen var også ok tilfreds, selv om vægten nu siger +15 kg. (ja, det er jo MEGET, Ditte, sagde han med autoritær læge-stemme og lidt rynkede bryn) Derudover var SF målet 34 cm hvilket er lidt længere end gennemsnittet men sådan har det jo været hele vejen igennem. Blodtryk 120/80 så det var fint. Han spurgte hvornår jeg havde tænkt mig at føde, da han jo så lige skulle have hans lægetaske med hjem den dag Og ellers lavede han lidt vitser med Mikkel om at nu skulle han have rigeligt med kogende vand og rene lagner klar til når han (altså lægen) kom frem, og ellers var Mikkels job jo bare whiskey og cigarer derefter!

Jeg var derudover i Baby Sam i går og købe det sidste. Badekar, svøb og et par lagner ekstra da de var på bud og refill til blespanden. Derudover fik jeg hentet min baby boks. Baby Sam snød mig naturligvis for rabatten på både lagner og de ekstra refill til blespanden som jeg købte. Og det SELV OM  jeg henne ved kassen da hun slog varene ind spurgte: Der er 4 for 100 kr af de lagner her, ikke? "jo det er der" og "de der refill, de var på tilbud når man købte dem når man hentede babyboksen, ikke? "jo jo". Alligevel opdager jeg så da jeg kommer hjem at jeg har betalt fuld pris for det hele og altså 200 kr. for meget. CHRIST! Jeg ringede derned og kan godt få pengene jeg er blevet snydt for, hvis jeg kommer med alle varerne i ubrudt emballage og kvitteringen inden for en uge!

Nå, men da jeg så sad i sofaen i går og godt tilfreds med at alt var klart, kom jeg pludselig i tanke om at jeg da har glemt at vaske alt Bimmerens tøj. Så det kom i vaskemaskinen på den lange vask, og blev hængt op/tørretumblet bagefter. Det var så hyggeligt med babytøj på tørresnoren ude i fyrrummet/bryggerset her til morgen Ihhhh jeg glæder mig til det bliver januar nu!

Ellers så er her mavebillede, tøjsnor billede og et par stykker fra i dag; det smukke vintervejr her i haven, når der lige er en pause fra snebygerne!

Knus Ditte

Hvor er du bare stadig fin! Jeg havde slet ikke set, at du havde lagt et nyt mavebillede ind. Og du skal altså have ros, for jeg kan ikke se, hvor de 15 kg. sidder henne!

Anmeld

4. december 2010

Miamaja

Jamen altsaa du er jo gude smuk hoj gravid. Saa flot Hvor er det skont at lille manden er saa perfekt og rask. Stort tillykke

Anmeld

4. december 2010

mamalicious

Oooh om jeg fatter at man kan være så smuk og hot som gravid !!! - Du er meget hottere end jeg, trods at jeg jo altså ingen bebsemave har

(Har taget 30 kg på de sidste 3 år)

Men synes nu at bebsemaver gør alle kvinder smukke !! - Måske det var løsningen

glædelig jul

Anmeld

4. december 2010

DK

Hej de damer!

Tak for alle de søde ord!! Ihh det luner her en kold lørdag formiddag!

Det må dælme have været koldt ude i nat, alle træer og buske har fået et tykt lag hvidt rimfrost. Smukt og fint er det! 

Rigtig dejlig weekend til alle! 

Anmeld

5. december 2010

Sofia

Sikke et fint mavebillede, og nogle smukke billeder af landskabet omkring jer Du føder lige som snart, jeg synes det er vanvittigt. Har fået Internet igen, så nu kan jeg følge med.. Dejligt!!!

Anmeld

5. december 2010

Tina2

Helt fantastisk flot mave, Ditte!!!!  Og flotte vinterbilleder (selvom jeg hader sne) og jeg kan bestemt godt forstå du glæder dig til det blir januar og skal ha alt tøjet i brug

Ej den læge altså! Ved du hvad, jeg har ALDRIG fået så meget som en eneste kommentar fra JM eller læge- jo min læge kommenterede lige en gang her med Tamica at vægtstigningen var i overkanten, men så fortalte jeg ham om hvor hurtigt de mange flere kg med Milas var røget, det hjalp..... Selvom jeg nu 3 mdr efter jeg har født mangler 6 kg!  Men det skal nok komme! Tog 22 kg på denne gang og det er altså det MINDSTE jeg har taget på i mine tre graviditeter..... Og de er ALLE kommet af de andre gange og kommer det også denne gang, så det skal du bestemt ikke bekymre dig om!  Dem skal du nok få rystet af dig...

Anmeld

5. december 2010

DK

Tina2 skriver:

Helt fantastisk flot mave, Ditte!!!!  Og flotte vinterbilleder (selvom jeg hader sne) og jeg kan bestemt godt forstå du glæder dig til det blir januar og skal ha alt tøjet i brug

Ej den læge altså! Ved du hvad, jeg har ALDRIG fået så meget som en eneste kommentar fra JM eller læge- jo min læge kommenterede lige en gang her med Tamica at vægtstigningen var i overkanten, men så fortalte jeg ham om hvor hurtigt de mange flere kg med Milas var røget, det hjalp..... Selvom jeg nu 3 mdr efter jeg har født mangler 6 kg!  Men det skal nok komme! Tog 22 kg på denne gang og det er altså det MINDSTE jeg har taget på i mine tre graviditeter..... Og de er ALLE kommet af de andre gange og kommer det også denne gang, så det skal du bestemt ikke bekymre dig om!  Dem skal du nok få rystet af dig...

Tak!! Altså jeg ved heller ikke hvorfor han er så streng! Altså jeg går ud fra at det er til mit eget bedste... meeeeen... Sidste gang var der jo så "offentlig ydmygelse" da Mikkel var med til konsultationen OG der var en ung (slank) kvindelige læge-studerende til stede også, he he... Jeg er glad for at jeg ikke er overvægtig i forvejen, for det var skisme flovt nok at få "vægt-skæld ud" selv om jeg ikke ser mig selv som "tyk". Stakkels de evt. overvægtige gravide han så har! Altså gad vide hvad de ikke skal ligge øre til derinde!

Anmeld

5. december 2010

Snefnug1984

Wauww smuk mave

Anmeld

5. december 2010

Tina2

DK skriver:

Tak!! Altså jeg ved heller ikke hvorfor han er så streng! Altså jeg går ud fra at det er til mit eget bedste... meeeeen... Sidste gang var der jo så "offentlig ydmygelse" da Mikkel var med til konsultationen OG der var en ung (slank) kvindelige læge-studerende til stede også, he he... Jeg er glad for at jeg ikke er overvægtig i forvejen, for det var skisme flovt nok at få "vægt-skæld ud" selv om jeg ikke ser mig selv som "tyk". Stakkels de evt. overvægtige gravide han så har! Altså gad vide hvad de ikke skal ligge øre til derinde!

Ja, jeg er jo også normalvægtig og heldigt nok, for med +25, +31 og +22 kg så har jeg sgu ikke ligget i den lave ende

Men altså sku lige præcis stå med den positive pind i hånden, så startede vægtstigningen og passede virkelig på denne gang, så kroppen kræver åbenbart bare en masse kg! Er jo egentlig lidt vildt, når man regner det sammen- 78 kg har man hevet til sig (og snart tabt igen) og 13 kg bebs har man slæbt i sin mave...... Tror min krop har gjort det den skulle med graviditeter osv.... Lyder godt nok vildt når man stiller det op på den måde  Er sgu flere kg end jeg normalt vejer, ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.