Bimmeren 32+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

DK

blomst84 skriver:

Dem er jeg også hoppet på de er virkelig virkelig gode, ikke de mest tiltalende , men de holder 100% jeg hepper på at du kan passe dine sorte blonde hipsters til termin

Det SKAL jeg 

Om vi så skal smøre mine baller ind i glidecreme for at jeg kan få dem op over numsen, så skal de bare med på de sidste mavebilleder!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

blomst84

DK skriver:

Det SKAL jeg 

Om vi så skal smøre mine baller ind i glidecreme for at jeg kan få dem op over numsen, så skal de bare med på de sidste mavebilleder!!

Hahaha ja det ville være synd med et par andre nu!

Anmeld

30. november 2010

DK

Hahaha ja det ville være synd med et par andre nu!

Ja... det ville bare ikke være den fede forklaring at skulle ud i når familien og vennerne undrede sig

Anmeld

30. november 2010

<3

Så hyggeligt med kig til bebsen, lægeundesøgelse og så snevejr!

og typisk Babysam *grr*! Det er helvedes forgård! jeg troede det var IKEA der var helvedes forgård for par i mange år men nej det er babysam.

Anmeld

30. november 2010

DK

Kirle skriver:

Så hyggeligt med kig til bebsen, lægeundesøgelse og så snevejr!

og typisk Babysam *grr*! Det er helvedes forgård! jeg troede det var IKEA der var helvedes forgård for par i mange år men nej det er babysam.

Ja altså Baby Sam er bare for meget!!! Det er dælme træls med dem! Og når jeg så oven i købet spurgte om der var rabat og hun bekræftede det imens hun slog varene ind!

Anmeld

30. november 2010

Mettemus

*pifte-smiley* Du ligner jo en million (eller to?)

Din babysam lyder ellers lidt som min - jeg havde også købt dyner på tilbud og alligevel givet fuld pris for den ene? Meget mystisk... heldigvis er der ikke ret langt derned, så jeg fik dem ret nemt byttet igen.

Og hvordan får man grabberne i den der box derfra?

fra Mette som har billeder af Ross i læderbukser og talkum for øjnene når du fortæller om hipsters og glidecreme

Anmeld

30. november 2010

<3

DK skriver:

Ja altså Baby Sam er bare for meget!!! Det er dælme træls med dem! Og når jeg så oven i købet spurgte om der var rabat og hun bekræftede det imens hun slog varene ind!

Ja de er helt utrolige inkompetente! Fantastisk at den butikskæde ikke er lukket ned og gået fallit for længe siden...

Anmeld

30. november 2010

DK

Mettemus skriver:

*pifte-smiley* Du ligner jo en million (eller to?)

Din babysam lyder ellers lidt som min - jeg havde også købt dyner på tilbud og alligevel givet fuld pris for den ene? Meget mystisk... heldigvis er der ikke ret langt derned, så jeg fik dem ret nemt byttet igen.

Og hvordan får man grabberne i den der box derfra?

fra Mette som har billeder af Ross i læderbukser og talkum for øjnene når du fortæller om hipsters og glidecreme

Gå ind på deres hjemmeside, der kan du tilmelde dig baby-boksen!

Der er to blade, et par bleer og vådservietter, et par engangs ammeindlæg, en dåse med vanish og et par små creme prøver og en bunke reklamer! Derudover er der en gratis blespand og en pakke med poser til!

Du printer så en side ud som du skal have med derned, og så får du boksen udleveret!

Anmeld

30. november 2010

Rosa

Du fylder så fantastisk i landskabet a jeg overvejer en fuldskala model af dig som pynt i lejligheden

Og sikke nogle smukke billeder! Idyl er hvad det er!!!

Jeg har et videoklip hvor jeg filmer mig selv i spejlet på badeværelset og forklarer at jeg er ved at vaske tøjet så alt er klart til den lille, med hånden på min store mave og forventningens sitren i stemmen så jeg kan sagtens huske den følelse...

Uhhh kom ud snart lille Bimmermus!

Knus

Anmeld

1. december 2010

Becks

Dejlige billeder, super flot mave..

Ih glæder mig til det er mig der skal flashe mavebilleder - Selvom det nok vil ligne hvalen Valborg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.