Update: !!%)&¤(%¤#"@¤&(#"? Snotunger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Stumpen

Fantastiskt du meldte det og at politiet tog der seriøst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Kløver

Sees. skriver:

Goddag ladies!

Som I alle rådede til i sidste uge, så meldte jeg jo disse to knægter der overfaldte min uskyldige søn med sne, til politiet.
Politiet tog det alvorligt, og sagde at de ville kontakte mig, når de havde kigget på sagen, og snakket frem og tilbage.

Her til morgen ringer de så på min dør  - Fik først et kæmpe chok, og straks tænkte jeg at der var sket endten Lasse eller mine forældre noget, i det her lorte vejr, men heldigvis ikke!
De ville høre om jeg kunne tage med op på skolen, og prøve og udpege de to drenge, for de har fået et par henvendelser mere.
Ikke noget ligende, men bla. fra en ældre dame, der havde fået tage sin stok, ved busstoppestedet 3 meter fra hvor hændelsen med min søn, skete.

Jeg tog selvfølgelig med, og vi blev mødt af skolelederen, der valgte IKKE at hilse på mig (Der var nok en der havde lidt ondt i røven )
Vi gik rundt i klasserne, og jeg udpegede 2 knægter - En fra 6. klasse og en fra 7. klasse.
Politiet hev drengene med ned på kontoreret, og spurgte om der var noget jeg havde lyst til at sige til dem, og det var der selvfølgelig. Så de fik lige en opsang om hvordan man behandler andre mennesker, og så sagde jeg farvel og tak.
Den ene betjent fulgte mig ud til vejen (Og han var satme da en hottie ) og fortalte mig at jeg var nummer to der havde udpeget disse drenge, og at de nu ville bede deres forældre om at komme ud på skolen, og snakke med drengene, og politiet om hvad de så skulle gøre nu, for en anmeldelse for chikane og overfald havde de jo altså på sig nu!

Så nu er der ro på, og jeg kan igen gå ned og handle i fred og ro, uden at skulle kigge mig over skulderen hele tiden.
Dog er jeg forfærdelig ked af, at det er gået udover andre, end os.

Håber I alle får en dejlig dag!

Sikke en trels hændelse, men synes nu det var godt de blev fundet, for sådan en opførsel er bare slet ikke acceptabel

Anmeld

8. december 2010

N&J

Ej hvor syntes jeg bare det er en rigtig dejlig ting at du havde overskuddet til at gå videre med det her så det ikke sker igen.. 

Havde kigget efter en update, mens først set den nu.. så hvor er jeg glad for det, og håber også at Emil bliver helt tryg igen, men når han har en mor som dig der kæmper for at han kan være helt tryg, så bliver han selvfølgelig det.. 

Anmeld

8. december 2010

Ayasmor

Hvor er det bare fedt at de (politiet) tog det alvorligt.. Nu er jeg vist langsom her, for jeg har slet ikke set det første indlæg.. Kan du ikke linke til det??

Anmeld

8. december 2010

Sees

Ayasmor skriver:

Hvor er det bare fedt at de (politiet) tog det alvorligt.. Nu er jeg vist langsom her, for jeg har slet ikke set det første indlæg.. Kan du ikke linke til det??

Here you go

https://www.baby.dk/debat/76005pi1/ordet-er-frit/-snotunger.aspx

Anmeld

8. december 2010

Ayasmor

Sees. skriver:

Here you go

https://www.baby.dk/debat/76005pi1/ordet-er-frit/-snotunger.aspx

tak for det... nu er jeg bare endnu mere glad for at politiet tog det alvorligt.. mage til snotunger skal man da lede længe efter.. en ting er at de havde givet dig en vasker, men et lille barn?? det fatter jeg slet ikke.

Anmeld

8. december 2010

Sees

Ayasmor skriver:

tak for det... nu er jeg bare endnu mere glad for at politiet tog det alvorligt.. mage til snotunger skal man da lede længe efter.. en ting er at de havde givet dig en vasker, men et lille barn?? det fatter jeg slet ikke.

Nej, lige præcis .. Men generalt så gør man bare ikke sådan noget mod fremmede mennesker - Og da SLET ikke børn og ældre mennesker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.