Ikke igen, kan bare ikke magte det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg har blot lige brug for at komme af med en smule føelser

Vi har forsøgt at få børn i en del år nu og uden held. En veninde har lige fortalt mig at hun er gravid igen, og jeg er seriøst så glad på hendes vegne.

MEN MEN MEN jeg bliver stadig så ked af det og frusteret ikke på hende, men på min situation. Hvergang en kommer og fortæller at hun er gravid, er det som at få en på kassen.

Ihh altså kan det ikke snart blive min tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

B&J

Anonym skriver:

Jeg har blot lige brug for at komme af med en smule føelser

Vi har forsøgt at få børn i en del år nu og uden held. En veninde har lige fortalt mig at hun er gravid igen, og jeg er seriøst så glad på hendes vegne.

MEN MEN MEN jeg bliver stadig så ked af det og frusteret ikke på hende, men på min situation. Hvergang en kommer og fortæller at hun er gravid, er det som at få en på kassen.

Ihh altså kan det ikke snart blive min tur

EN kæmpe krammer til dig...

jeg kan ikke føle hvor hårdt du har det... for det må bare gøre så ond når du sådan ønsker det ville ønske jeg kunne hjælpe for alle der kæmper som du gør burde bare have lov.....

og ja det må være som en orden lussing når det er noget du ønsker dig så meget og andre bare får og får børn....

håber virkelig snart det bliver jeres tur til af få en vidunderlig lille baby

Anmeld

29. november 2010

Bavianis

Åhhh - kan virkelig godt forstå dig! Man synes bare det er SÅ uretfærdigt!

Der var engang en herinde der sagde noget klogt (det hænder jo! ): At der ikke var et begrænset antal babyer ude i universet, og at ens egne chancer for at blive forældre ikke blev mindre af at andre blev gravide.

Når det så er sagt, så kender jeg bare SÅ godt dine følelser fra mig selv...

Men pøj pøj med det - jeg hepper på dig!  

Anmeld

29. november 2010

Putomanen

Øv, jeg kender virkelig den følelse, jeg går også og kæmper helt vildt med den!

Vi må prøve at holde modet oppe og fokusere på alle de dejlige ting i livet. Men nogle gange, så gør det bare så ondt inden i, og man kan slet ikke forstå, hvorfor verden er så ond

Du får lige en

Anmeld

29. november 2010

HopinWishin

Kender virkelig den følelse... Det føles så uretfærdigt at man ikke selv bliver gravid!!

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak piger

Åhh hvor ville jeg dog ønske at jeg var alene om denne hovedpine, så ikke i alle også skulle slås med det.

for at der sker noget for jer meget snart

Anmeld

29. november 2010

Sujan

Åh jeg kender det.. Det føles så uretfærdigt når man selv prøver så meget på at blive gravid..

Jeg har sat projekt baby en smule på stand-by i mit hoved kan jeg mærke.. Jeg orker simpelthen ikke at tænke på det.. I sidste uge skulle jeg have taget den sidste blodprøve inden vi skulle sendes videre tiæ fertilitets klinik... Men jeg aflyste tiden og skal nu vente en måned inden jeg kan få taget en ny...
Grunden til je aflyste var at jeg lige nu er uden job og er tilmeldt et vikarbureau.. De havde så noget godt arbejde til mig den dag som var godt lønnet... Jeg valgte simpelthen arbejdet i stedet for blodprøven fordi jeg bare blev træt af at projekt baby fylder så meget i vores hverdag... Kan godt være det er dumt og en måned er mega lang tid at udskyde det hele men kunne simpelthen ikke overskue projekt baby de dage...

Tror det kom af at en tidligere kollega er på vej TILBAGE på arbejde efter endt barsel og vi startede altså projekt baby SAMTIDIG og nu har hun en dejlig søn på snart et år og her sidder jeg stadig og kæmper... Ihhhhh hvorfor er der ikke også en baby til mig???!

Ih jeg bliver så fustreret af at tænke på det, så det orker jeg faktisk ikke..

Undskyld mit fustrede indlæg... Men nu kan du se at du ikke er alene om dine tanker og følelser:-)

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Åh jeg kender det.. Det føles så uretfærdigt når man selv prøver så meget på at blive gravid..

Jeg har sat projekt baby en smule på stand-by i mit hoved kan jeg mærke.. Jeg orker simpelthen ikke at tænke på det.. I sidste uge skulle jeg have taget den sidste blodprøve inden vi skulle sendes videre tiæ fertilitets klinik... Men jeg aflyste tiden og skal nu vente en måned inden jeg kan få taget en ny...
Grunden til je aflyste var at jeg lige nu er uden job og er tilmeldt et vikarbureau.. De havde så noget godt arbejde til mig den dag som var godt lønnet... Jeg valgte simpelthen arbejdet i stedet for blodprøven fordi jeg bare blev træt af at projekt baby fylder så meget i vores hverdag... Kan godt være det er dumt og en måned er mega lang tid at udskyde det hele men kunne simpelthen ikke overskue projekt baby de dage...

Tror det kom af at en tidligere kollega er på vej TILBAGE på arbejde efter endt barsel og vi startede altså projekt baby SAMTIDIG og nu har hun en dejlig søn på snart et år og her sidder jeg stadig og kæmper... Ihhhhh hvorfor er der ikke også en baby til mig???!

Ih jeg bliver så fustreret af at tænke på det, så det orker jeg faktisk ikke..

Undskyld mit fustrede indlæg... Men nu kan du se at du ikke er alene om dine tanker og følelser:-)

NU har du selvfølgelig ikke se hvem jeg er, men jeg har fulgt dig meget.

Jeg syntes faktisk at det lyder som en rigtig god idé at udskyde det lidt. Vi har haft mange IUI forsøg, og jeg tager det absolut sidste nu, vi er blevet sendt videre til IVF men der er lang ventetid, så den ventetid vil jeg også bare bruge på at komme oven på. Skal heldigvis igang med nyt studie, så der er lidt andet at tænke på.

Uhh jeg kender det for godt, da jeg blev gravid sidste år, blev en kollega gravid på samme tid. Min sad ude for livmoderen, og hendes blev til en dejlig dreng.

Vi har i alt forsøgt mere end 2½ år.  For at det snart gider lykkes for os.

Anmeld

29. november 2010

Sujan

Anonym skriver:

NU har du selvfølgelig ikke se hvem jeg er, men jeg har fulgt dig meget.

Jeg syntes faktisk at det lyder som en rigtig god idé at udskyde det lidt. Vi har haft mange IUI forsøg, og jeg tager det absolut sidste nu, vi er blevet sendt videre til IVF men der er lang ventetid, så den ventetid vil jeg også bare bruge på at komme oven på. Skal heldigvis igang med nyt studie, så der er lidt andet at tænke på.

Uhh jeg kender det for godt, da jeg blev gravid sidste år, blev en kollega gravid på samme tid. Min sad ude for livmoderen, og hendes blev til en dejlig dreng.

Vi har i alt forsøgt mere end 2½ år.  For at det snart gider lykkes for os.

Jeg håber så meget at det lykkes for jer med IVF.. Det skal det simpelthen..

Tror jeg er så bange for at gå i gang med behandling.. Tænk hvis det ikke lykkes.. Det ville være så hårdt.. Du har prøvet et år længere end mig og håber virkelig ikke jeg skal prøve et år endnu... Det må være rigtig hårdt når et forsøg ikke lykkes.. Kan jeg ikke sætte mig ind i.. Men puha kan mærke jeg er bange for det nederlag for tror det er sidste udvej for os... Så det skal lykkes ved behandling hvis vi skal have børn, hvis vi altså ikke på en eller anden måde kan lave det selv

Jeg håber så inderligt at det lykkes i første forsøg med IVF for jer.. Det giver håb til os andre... Ja det er egoistisk... Men håber det selvfølgelig også for jeres skyld så i får det barn i ønsker jer...

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Jeg håber så meget at det lykkes for jer med IVF.. Det skal det simpelthen..

Tror jeg er så bange for at gå i gang med behandling.. Tænk hvis det ikke lykkes.. Det ville være så hårdt.. Du har prøvet et år længere end mig og håber virkelig ikke jeg skal prøve et år endnu... Det må være rigtig hårdt når et forsøg ikke lykkes.. Kan jeg ikke sætte mig ind i.. Men puha kan mærke jeg er bange for det nederlag for tror det er sidste udvej for os... Så det skal lykkes ved behandling hvis vi skal have børn, hvis vi altså ikke på en eller anden måde kan lave det selv

Jeg håber så inderligt at det lykkes i første forsøg med IVF for jer.. Det giver håb til os andre... Ja det er egoistisk... Men håber det selvfølgelig også for jeres skyld så i får det barn i ønsker jer...

Jeg håber at i slet ikke skal det samme igennem. Jeg er nu i gang med mit 5 IUI, og som du selv skriver så hvergang føltes nederlaget endnu større.

Jeg  alt for at det MEGET snart lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.