Ikke igen, kan bare ikke magte det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har blot lige brug for at komme af med en smule føelser

Vi har forsøgt at få børn i en del år nu og uden held. En veninde har lige fortalt mig at hun er gravid igen, og jeg er seriøst så glad på hendes vegne.

MEN MEN MEN jeg bliver stadig så ked af det og frusteret ikke på hende, men på min situation. Hvergang en kommer og fortæller at hun er gravid, er det som at få en på kassen.

Ihh altså kan det ikke snart blive min tur

Uhh hvor jeg kender den fornemmelse, jeg husker tydeligt den aften min kæreste ringede og sagde at hans lillesøster var 3 mdr henne altså blot ved et uheld, vi har selv prøvet i mange år og min verden braste sammen, jeg kunne slet ikke overskue det men, man kommer videre og det gjorde jeg også og er nu super glad på hendes vejne, ikke nok med det så er jeg selv gravid nu og der kommer til at være ½ år mellem børnene ret vildt, så¨derfor tro på det det skal nok lykkes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Uhh hvor jeg kender den fornemmelse, jeg husker tydeligt den aften min kæreste ringede og sagde at hans lillesøster var 3 mdr henne altså blot ved et uheld, vi har selv prøvet i mange år og min verden braste sammen, jeg kunne slet ikke overskue det men, man kommer videre og det gjorde jeg også og er nu super glad på hendes vejne, ikke nok med det så er jeg selv gravid nu og der kommer til at være ½ år mellem børnene ret vildt, så¨derfor tro på det det skal nok lykkes 

Ej hvor skønt  hvor er jeg glad på jeres vegne.

Jeg prøver også at tænke positivt, hvis det ikke lykkes denne gang tager jeg også en pause. Bare lige for at komme oven på igen  

Jeg ved at det nok skal lykkes, nogle gange er det bare svært at tænke positivt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.