Møbler &' Lign søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. december 2010

JuelZ

Noneother skriver:

Hmm det ved jeg faktisk ikke engang. men de 2 høje reoler består jo nærmest af 2 skabe man sætter ovenpå hinanden, så tror ikke det fylder forfærdeligt meget hvis det endelig er.

I har ikke nogen venner, der har en bil med det der trailertræk halløj?

jo og ellers kan vi prøve og spørge svigerfaren og eller mine brødre om de vil hjælpe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Noneother

tjm skriver:

jo og ellers kan vi prøve og spørge svigerfaren og eller mine brødre om de vil hjælpe til

Det er da et forsøg værd. Jeg PBér dig lige mine oplysninger, så vi kan aftale nærmere.

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Noneother skriver:

Det er da et forsøg værd. Jeg PBér dig lige mine oplysninger, så vi kan aftale nærmere.

det er iorden

Anmeld

8. december 2010

ChatH

tjm skriver:

Hej baby.dk's brugere..
Eftersom hele vores lejlighed er fyldt med skimmelsvamp mug og lign er vi nødsaget til at smide ALLE vores ting ud da de simpelthen er plum rådne indvendigt og driv våde.. Så vi søger derfor midlertidige møbler til os selv, dvs sofaer, borde, reoler og lign.. Vores forsikring er i de sidste måneder åbenbart ikke blevet betalt - selvom vi har den sat på, via vores netbank - budget konto.. Øv øv siger jeg bare...

Alle ting har interesse, og vil helst ikke lyde som en der tigger eller noget som helst, men er virkelig ved at være desperat over alle de nedgange vi har pt ...

Baby ting - tremmeseng og lign har også interesse, hvis det er det..

Pt bor vi i Dianalund, men rykker meget snart og hurtigt til Dianalund..

Jeg har lige sat noget til salg af baby ting. en øko baby dyne til 50kr. en sengerand til kravlegård til 20 kr.

og har massere af drenge tøj til billige penge. så bare sig til.

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Chatarina skriver:

Jeg har lige sat noget til salg af baby ting. en øko baby dyne til 50kr. en sengerand til kravlegård til 20 kr.

og har massere af drenge tøj til billige penge. så bare sig til.

det skal jeg nok skal self lige vide hvilket køn jeg skal have først

Anmeld

8. december 2010

ChatH

tjm skriver:

det skal jeg nok skal self lige vide hvilket køn jeg skal have først

Fnis det gør det nok noget nemmere

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Chatarina skriver:

Fnis det gør det nok noget nemmere

hihi ja helt bestemt

Anmeld

14. december 2010

PernilleB

Hvis i har mulighed for at komme til helsinge i nordsjælland... i frivilligcentret der er noget der hedder bytte biksen til babyer... ALT kan buttes lånes, eller bare tages...!! har selv doneret en ordenlig røvfuld tøj her for et par uger siden og de har meget...osse legetøj og de havde osse en barnevogn sidst jeg var der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.