Møbler &' Lign søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.715 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. november 2010

JuelZ

Hej baby.dk's brugere..
Eftersom hele vores lejlighed er fyldt med skimmelsvamp mug og lign er vi nødsaget til at smide ALLE vores ting ud da de simpelthen er plum rådne indvendigt og driv våde.. Så vi søger derfor midlertidige møbler til os selv, dvs sofaer, borde, reoler og lign.. Vores forsikring er i de sidste måneder åbenbart ikke blevet betalt - selvom vi har den sat på, via vores netbank - budget konto.. Øv øv siger jeg bare...

Alle ting har interesse, og vil helst ikke lyde som en der tigger eller noget som helst, men er virkelig ved at være desperat over alle de nedgange vi har pt ...

Baby ting - tremmeseng og lign har også interesse, hvis det er det..

Pt bor vi i Dianalund, men rykker meget snart og hurtigt til Dianalund..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Kay

tjm skriver:

Hej baby.dk's brugere..
Eftersom hele vores lejlighed er fyldt med skimmelsvamp mug og lign er vi nødsaget til at smide ALLE vores ting ud da de simpelthen er plum rådne indvendigt og driv våde.. Så vi søger derfor midlertidige møbler til os selv, dvs sofaer, borde, reoler og lign.. Vores forsikring er i de sidste måneder åbenbart ikke blevet betalt - selvom vi har den sat på, via vores netbank - budget konto.. Øv øv siger jeg bare...

Alle ting har interesse, og vil helst ikke lyde som en der tigger eller noget som helst, men er virkelig ved at være desperat over alle de nedgange vi har pt ...

hvor i lille dk ligger det??

Anmeld

28. november 2010

JuelZ

Kay skriver:

hvor i lille dk ligger det??

Dianalund ? det ligger lige uden for slagelse/sorø på sjælland

Anmeld

28. november 2010

Kay

tjm skriver:

Dianalund ? det ligger lige uden for slagelse/sorø på sjælland

ok... har ik selv noget... men holder øjne og øre åbne

Anmeld

28. november 2010

JuelZ

Kay skriver:

ok... har ik selv noget... men holder øjne og øre åbne

mange tak

Anmeld

28. november 2010

Miss Tina

tjm skriver:

Hej baby.dk's brugere..

Hejza...

Baby, hvad køn og alder??

Har muligvis et lille spisebord, det er noget træ, men det har nogen risser og lidt hakker. Skal lige ha kigget på det, for det står i skuret og der er puldselig kommet lidt sne ind.

Anmeld

28. november 2010

JuelZ

Miss Tina skriver:

Hejza...

Baby, hvad køn og alder??

Har muligvis et lille spisebord, det er noget træ, men det har nogen risser og lidt hakker. Skal lige ha kigget på det, for det står i skuret og der er puldselig kommet lidt sne ind.

min graviditet er stadig meget ny så er ikke langt nok henne til at de kan se kønnet... men er åben for alt

Anmeld

28. november 2010

Trine89

vi har et spisebord..  Vi har også et sofa bord som vi ikke bruger.. og så har vi en høj komode ting, sår'n en smal en med 5 skuffer mener jeg.. 

men det skal afhentes her i Nyborg.. 

Anmeld

28. november 2010

JuelZ

Trine89 skriver:

vi har et spisebord..  Vi har også et sofa bord som vi ikke bruger.. og så har vi en høj komode ting, sår'n en smal en med 5 skuffer mener jeg.. 

men det skal afhentes her i Nyborg.. 

nyborg er meget langt væk når vi ingen trailer kan ha på vores egen bil, så vi ska ha min forlovedes forældre til at hente det og der tror jeg desværre de siger nej tak til at køre så "langt"... selvom det lyder rigtig lækkert

Anmeld

28. november 2010

Trine89

tjm skriver:

nyborg er meget langt væk når vi ingen trailer kan ha på vores egen bil, så vi ska ha min forlovedes forældre til at hente det og der tror jeg desværre de siger nej tak til at køre så "langt"... selvom det lyder rigtig lækkert

Det er helt okey.. 

i må sige til hvis om bestemmer jer.. vi har det bare til at stå og fylde. 

Vi ville også gerne have leveret det men vi har desværre ikke bil.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.