Møbler &' Lign søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. november 2010

JulieE

Hvor er det da en træls situation I er endt i

Hvis du er på facebook kan du prøve at finde den gruppe og holde lidt øje:

der kan man få mange gode ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

JuelZ

Trine89 skriver:

Det er helt okey.. 

i må sige til hvis om bestemmer jer.. vi har det bare til at stå og fylde. 

Vi ville også gerne have leveret det men vi har desværre ikke bil.. 

jeg vil lige prøve og finde ud af noget også skriver jeg lige til dig igen

Anmeld

28. november 2010

Trine89

tjm skriver:

det er bare helt i orden...

Anmeld

7. december 2010

Noneother

tjm skriver:

Jeg har nogle skabe og sådan stående i kælderen.

Det er sådan noget finérhalløj af forskellig art, og de er ikke alle sammen lige kønne (synes jeg) men de er klart brugbare, og de står egentlig bare og fylder op.

-Jeg bor i Slagelse, hvor de kan afhentes. 

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Noneother skriver:

Jeg har nogle skabe og sådan stående i kælderen.

Det er sådan noget finérhalløj af forskellig art, og de er ikke alle sammen lige kønne (synes jeg) men de er klart brugbare, og de står egentlig bare og fylder op.

-Jeg bor i Slagelse, hvor de kan afhentes. 

uh det lyder faktisk rigtig spændende. du vil ik ha' noget for det?? og kan du eventuel sende billeder til min mail : tinajuel@live.dk

Anmeld

8. december 2010

Noneother

tjm skriver:

uh det lyder faktisk rigtig spændende. du vil ik ha' noget for det?? og kan du eventuel sende billeder til min mail : tinajuel@live.dk

joo det kan jeg nok godt. men de står som sagt pt. i min kælder uden lys. Så det bli´r nok ikke super billeder

-og nej det skal jeg ikke ha´noget for. Jeg skal jo alligevel ikke bruge dem mere, men de er meget gode til starter møbler.

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Noneother skriver:

joo det kan jeg nok godt. men de står som sagt pt. i min kælder uden lys. Så det bli´r nok ikke super billeder

-og nej det skal jeg ikke ha´noget for. Jeg skal jo alligevel ikke bruge dem mere, men de er meget gode til starter møbler.

når ja okay altså vi kan jo os bare komme og kigge, vi bor jo i Dianalund så det er jo ikke vildt langt vi skal kører

Anmeld

8. december 2010

Noneother

tjm skriver:

når ja okay altså vi kan jo os bare komme og kigge, vi bor jo i Dianalund så det er jo ikke vildt langt vi skal kører

Det skal i være velkommen til. Jeg er ikke lige hjemme idag, men jeg har ikke nogen planer, der fører mig ud af lejligheden de næste par dage ellers.

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Noneother skriver:

Det skal i være velkommen til. Jeg er ikke lige hjemme idag, men jeg har ikke nogen planer, der fører mig ud af lejligheden de næste par dage ellers.

hihi jamen vi er heller ikke selv hjemme idag men vil da meget gerne komme og kigge, er det eventuel sådan at det kan skilles ad eller er det limet sammen? mere fordi vi kan ikke kører med trailer på vores bil og det er en lille peugeot

Anmeld

8. december 2010

Noneother

tjm skriver:

hihi jamen vi er heller ikke selv hjemme idag men vil da meget gerne komme og kigge, er det eventuel sådan at det kan skilles ad eller er det limet sammen? mere fordi vi kan ikke kører med trailer på vores bil og det er en lille peugeot

Hmm det ved jeg faktisk ikke engang. men de 2 høje reoler består jo nærmest af 2 skabe man sætter ovenpå hinanden, så tror ikke det fylder forfærdeligt meget hvis det endelig er.

I har ikke nogen venner, der har en bil med det der trailertræk halløj?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.