NÅ!! LIDT HERFRA.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Tillykke med Alexander imorgen! Det bliver jo en stor dag :D Husk nu lige at tage et billede af kage-skibet, så vi kan se din kreation ;) Også tillykke med de første skridt. Det er jo også en kæmpe ting :) Og så kommer det altså hurtigt, når han først får færden af, at han kan. Signe gik for første gang i søndags - mellem bedstemor og Kasper, det var en herlig leg og hun var mega stolt. Dagen efter gad hun bare overhovedet ikke, men i dag har hun faktisk gået temmelig meget og er helt oppe på 7 skridt i træk, så nu er der håb :)) Godt at høre at du er glad :) Knus Line[/citat] iihhh jamen det er også sådan jeg tror arthur kommer til at gå.. han skal også lige ha et par dages tænkepause;) ja skal selvfølgelig nok tage billeder af skibet!! har inegn ide om hvordan det skal ende, men det kommer vel til mig i morgen når den får et lag chokoladeflødeskum.. måååmmms. i luv you BM(L) det er selvfølgelig det samme kage fyld som da vi var i ebeltoft:D men er bange for der ikke er kage nok til alle!! jeg har jo smadret 2 lagekage bunde for at skære det 4kantet hihi[/citat] Uhm, et lagkage-skib med BM-chokoflødeskum!!! Jeg glæder mig helt vildt til Sebastians fødselsdag om 3,5 uge, for så skal vi ha' BM-lagkage :)) Er endnu mere spændt på at se billedet nu ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.