NÅ!! LIDT HERFRA.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. august 2008

ka li ja

ja så er det jo lidt siden sidst igen!!!
pis jeg vil snart ha min com igen! men har intet hørt fra forsikringen endnu!

og min harddisk kunne den mest fantastiske man i verden ikke trylle med, men han kunne give mig et link til nogle som kan.. det koster bare mellem 3000 og 5000kr!!! så skal der spares op!!8(

arthur har taget sine første par skridt af sig selv i går!! 8Dwoooow. ja det betyder ikke at han går. overhovedet.. for selvom man har gjort det et par gange skal moren jo ikke tro det skal blive en vane!! haha

alexander blir 4 i morgen, så jeg fik bud på at lave en kage som et skib!! så det har jeg været ved at lave her til aften! er meget spændt på hvordan den udarter sig i morgen når vi skal ha gæster...
han har fået gave af mormor i dag. lego city politistation. hold kæft drengen blev glad(L)!! han var slet ikke til at styre. og han kan næsten lave tingene selv efter bogen. sejt!!

jeg selv!! er træt, men glad for at være startet på arb! det er rart at komme ud igen...:D

nå men håber i alle har det godt.

jeg har desværre hverken tid eller overskud til at gennemgå alle indlæggene.. men det går nu nok;)

nu vil jeg en tur i skuret og så kan det jo være jeg har nogle venner når jeg kommer tilbage:D(L)

uhhh jeg savner jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

heaven

dejligt at høre du stadig lever trods udgangen til den virkelige verden, hehe....

Jannie - der undre sig over hvad det der " går i skuret" er???

Anmeld

23. august 2008

Rasmine

heaven skriver:

dejligt at høre du stadig lever trods udgangen til den virkelige verden, hehe....

Gå i skuret er at gå ud og ryge smøger.
:D

Anmeld

23. august 2008

heaven

Mebach skriver:

heaven skriver:

Gå i skuret er at gå ud og ryge smøger.
:D

oooohhh, jawohl...... det bliver sgu da ikke godt til vinter8(

Anmeld

23. august 2008

Rasmine

Tror de har isoleret det. Og møbleret det.
De spiller vist også spil derude!
8D

Anmeld

23. august 2008

heaven

Mebach skriver:

8D

nå ja - det er vist noget med noget backgammon....... :P

Anmeld

23. august 2008

linemus

Tillykke med Alexander imorgen! Det bliver jo en stor dag :D Husk nu lige at tage et billede af kage-skibet, så vi kan se din kreation ;)

Også tillykke med de første skridt. Det er jo også en kæmpe ting :) Og så kommer det altså hurtigt, når han først får færden af, at han kan. Signe gik for første gang i søndags - mellem bedstemor og Kasper, det var en herlig leg og hun var mega stolt. Dagen efter gad hun bare overhovedet ikke, men i dag har hun faktisk gået temmelig meget og er helt oppe på 7 skridt i træk, så nu er der håb :))

Godt at høre at du er glad :)

Knus Line

Anmeld

23. august 2008

ka li ja

heaven skriver:

Mebach skriver:

8D

nå ja - det er vist noget med noget backgammon....... :P

yes yesder er ikke så koldt i skuret, og der er somregel tørt, og vi sidder ned. og spiller bacgammon, eller kingdoms, eller hvad vi lige finder på:D

Anmeld

23. august 2008

ivfmarie

Hej sveske!!

Anmeld

23. august 2008

ka li ja

linemus skriver:

Tillykke med Alexander imorgen! Det bliver jo en stor dag :D Husk nu lige at tage et billede af kage-skibet, så vi kan se din kreation ;)

Også tillykke med de første skridt. Det er jo også en kæmpe ting :) Og så kommer det altså hurtigt, når han først får færden af, at han kan. Signe gik for første gang i søndags - mellem bedstemor og Kasper, det var en herlig leg og hun var mega stolt. Dagen efter gad hun bare overhovedet ikke, men i dag har hun faktisk gået temmelig meget og er helt oppe på 7 skridt i træk, så nu er der håb :))

Godt at høre at du er glad :)

Knus Line

iihhh jamen det er også sådan jeg tror arthur kommer til at gå.. han skal også lige ha et par dages tænkepause;)
ja skal selvfølgelig nok tage billeder af skibet!! har inegn ide om hvordan det skal ende, men det kommer vel til mig i morgen når den får et lag chokoladeflødeskum.. måååmmms. i luv you BM(L) det er selvfølgelig det samme kage fyld som da vi var i ebeltoft:D
men er bange for der ikke er kage nok til alle!! jeg har jo smadret 2 lagekage bunde for at skære det 4kantet hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.