Barnefri weekend og jeg tillader mig at nyde de weekender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Carina1977

Ungermann skriver:

nej det er ikke dig der er gal på den med at du nyder dine fri weekender.

Det er menneskeligt at man også har brug for ro og total afslapning.

Jeg er selv mor 24/7 365 dage om året.. Jeg ELSKER når at mine forældre har min søn på overnatning. Bare det at kunne få lov til at sove til længere end kl 7 en søndag og ikke tænke på at der er en der siger.. Moooooaar maaaad..

ikke at jeg ikke elsker min søn, det gør jeg ubetinget. men de få gange om året han sover hos de gamle, de er guld værd
.. og marcus nyder det i fulde drag, lige så meget som hans mormor og bedstefar gør det

Ja jeg er ret overbevist om at alle forældre har brug for noget tid uden barn bare engang imellem. Det er jo ikke fordi man ikke elsker sine børn, men man har bare brug for (som du nævner) at sove længe engang imellem eller foretage sig ting, som man ellers ikke rigtig kan når man har barnet hos sig. Det gavner jo også barnet at mor/far lige får lidt tid for sig selv, for når det kommer hjem igen, så er man fuldt ladet op igen....hehe lyder som et helt duracel-batteri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Pige2009

Carina1977 skriver:

haha der kan man bare se....og jeg kan ikke engang skyde skylden over på en amme-hjerne hmm   

Det skal du ikke være ked af, for jeg har tidligere spurgt efter den, men nu har jeg den som favorit, så den altid står der

Anmeld

13. december 2010

eElak

He he..

Jeg havde også tænkt over gruppens titel.. Men kommet frem til at man selv havde lavet barnet - uden det sædvanlige sengearbejde

Jeg har også enlige mødre/fædre gruppen stående som favorit.. synes bare ikke der sker noget i den..

Til trådens emne - JA jeg nyder også når baronen er hos sin far... Men det er stadig svært for mig, men det er også fordi det er så nyt. Vi startede op med hver anden weekend for 1 måned siden.. Og det er sq lang tid.. Denne gang er det gået hurtigt, og det var endda siden torsdag

Men har også haft 2 julefrokoster....

faren har derudver knægten 2*1 overnatning... og det nyder jeg, da jeg lige kan nå at ordne det værste og så bare være MIG!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.