Tak for alle jeres svar! Tror diskussionen må op igen når det bliver aktuelt, men jeg synes da også, at når nu det er mig, der skal ligge med kæmpe smerter og presse ungen ud, så har jeg da også noget at skulle have sagt 
Jeg læste om nogen der havde lavet et pointsystem, hvor de lavede en liste med navne med deres begges forslag på og gav dem point. De 10 med flest point gik videre til næste runde, hvor de fik point igen osv. indtil man fandt en vinder, det var måske også en idé, tænker jeg!
Jeg må hellere lige påpege, at x-kæresten er en for mange år siden, som han ikke var sammen med længe, så det er ikke fordi, at hun har haft stor betydning for hans liv, men jeg er rimelig jaloux anlagt, så bare det, at der har været en pige i hans liv, som han har været forelsket i og har været i seng med (og alle de andre ting, man ikke gider tænke på) er nok til, at hun ikke skal hedde det! Men Nicole var egentlig ikke et dårligt forslag, tror jeg skriver det på min liste med navne 
Håber vi kan komme frem til et kompromis, men vi er begge lige stædige, så det er især derfor, at den er lidt tricky! Tak for alle jeres overvejelser! 
Anmeld