spiser aslan kun ved et bryst????????
caroline vil have fra dem begge hver gang og spiser i mellem 10 og 20 min af gangen............ og ja hun tømmer fint - sidder altid tilbage med to løse hudflapper... og hun har spist ved dem begge i laaaaang tid.... det er kun om natten når jeg tar hende over i sengen til mig (når jeg ikke lige magter at stå op) hun får fra det ene og kan sove mellem 1,5-2,5 time på det... i nat var jeg oppe og ammede fra begge sider kl 01.45 hvorefter hun sov til 05.40 der kom hun over i sengen og fik fra det ene, hun sov så videre til kl 08.00. hvilket jeg synes er flot, men det er dog langt fra samme succes historie hver dag...... desværre.
Mine aftener går også med at amme så ofte som muligt da hun alligevel ikke gider sove, så lægger jeg hende til i stedet for. men når hun så har tømt mig totalt prøver jeg at tilbyde lidt mme i en "closer to nature" tommie tippie flaske jeg laver 60 ml og hun spiser ikke engang ½ delen, så hun må vel være mæt tænker jeg....? det gør jeg egentlig kun for at sikre mig at hun er godt fyldt op til natten. Det skal lige tilføjes at det IKKE er hver dag hun får en flaske mme tilbudt, eller får andet tilbudt overhovedet. Jeg kan forresten også nogle dage finde på at tilbyde kamillethe på flaske i stedet for mme.
hun tager fint på og vokser som hun skal og hun følger sin egen kurve rigtig flot.... Men nu hvor jeg læser denne tråd, sidder vælling tanken i nakken på mig...... og så alligevel ikke.... føj det er svært, hvornår er man sikker på det er rigtigt at give mme eller vælling eller måske begge dele...?????
Så for søren, det blev lidt langt - beklager meget, men der var lige en del der trængte sig på da jeg læste dit indlæg.

Jeg har jo "trænet" hvert bryst fra starten af, til at give et bryst pr. måltid, og det holder jeg stædigt fast på. Det gør appetitspring nemmere. Så har jeg et fyldt bryst klar hele tiden.
Jeg gider ikke flaske, mme eller vælling, da de er endnu en ting de skal fravænnes, og da Aslan heller ikke vil tage sut, så vil jeg glæde mig over, at jeg kun skal vænne ham fra bryst. Hvornår det så end bliver.
Jeg regner ikke med at MME kommer ind i huset overhovedet denne gang, hverken til flaske eller madlavning. Han bliver 6 mdr i december, så nu kan jeg ligeså godt fuldamme den sidste tid. Og målet er risengrød juleaften
Og forresten, når Aslan er faldet i søvn til aften, så har jeg badetid
Så hvis han har virket overivrig og knap så mæt, så malker jeg ud under den varme bruser, fra det bryst han sidst har spist ved. Så er det ekstra tømt.
Det kan man evt gøre på forhånd, fx hver aften fra begge bryster, så man er i overskud inden det bliver nødvendigt. Så opdager man næsten ikke springene.