ja det er som om der lige så stille bare bliver mindre og mindre mælk 
i weekenden var det kun om natten der var et problem han vågnede hver og hveranden time for at spise og da det havde stået på et par dage og der ikke kom mere mælk ja så prøvede vi at give en enkelt flaske om aftenen og så sov han bare skide godt om natten ..
nu er det sådan at jeg stort set ammer fra begge bryster hver 2. time og har en fornemmelse af at han stadig ikke bliver mæt ?? han starter med att ligge helt rolig og spise og så pludselig bliver han helt urolig og flyver rundt med hovedet hvis jeg så ligger ham til det andet så falder han til ro igen og så sommetider bliver han helt vild igen men så kan jeg somregel godt bare give ham sutten og så vil han godt nøjes med den men han er da ikke lige frem tilpas synes jeg ikke ... ville i ikke tolke det som om han så er mere sulten ??
(skal lige siges at han snart bliver 4 mdr. og godt må begynde på grød snart , dog først om en uge)
men problemet er at nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre ?? hvor meget skal jeg supplere med af mme og hvornår ??
håber der er nogle erfarne mødre der kan hjælpe mig ...

Anmeld