Kryds fingre for mig i eftermiddag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Tak for krydsede fingre piger, er sikker på at det hjalp!

Lægen clearede mig for svangerskabsforgiftning - heldigvis! Mit blodtryk var fint, urinprøven fin og mænden af vand i hænder og fødder var ikke mere end hvad man kan forvente så sent i graviditeten.

Han kunne ikke rigtig forklare hvad det så kunne være, højst sandsynligt en eller anden virusinfektion som ville gå i sig selv.

Så det er sgu dejligt - kunne overhovedet ikke overskue konsekvenserne af en svangerskabsforgiftning, så det var rart ikke behøve at tage stilling til det eller at nå at blive alt for nervøs.

Nu glæder jeg mig så bare til 3. lægebesøg og første møde med sundhedsplejerske og mødregruppe på mandag!

, god weekend til alle og tak igen

Ej en dejlig opdatering hvor godt du ikke havde fået SF, det ville næsten være urimeligt. Lyder spændende med mødregruppen får man brev til det eller. Hvordan foregår det? Knus sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Kit

Dejlig opdatering. Godt at læse, at alt er ok i forhold til SF.

Jeg vil også gerne høre mere om mødregruppe. Er du allerede kommet i en eller hvordan?

Anmeld

27. november 2010

Riksen

Skøn opdatering! Hvor er det dejligt at du blev clearet, så kan du fokusere på resten af graviditeten, det tredje lægebesøg, mødregruppen og sundhedsplejerskebesøget - som jeg er spændt på at høre mere om.

Anmeld

27. november 2010

Sofia

Dejligt med den positive opdatering Nu må du nyde weekenden stille og roligt, jeg har lige været ude at gå, og det var bestemt ikke nemt i det vejr.... holder mig indendøre fra nu af Knus og god bedring, håber den virus snart forlader dig igen!

Anmeld

27. november 2010

Multebær

Hvor dejligt at du blev frikendt for SF. Håber resten af din graviditet går nemt

Anmeld

27. november 2010

Diana...

Ej en dejlig opdatering. Håber den dumme virus snart går væk så du kan klare dine eksamere osv. 

Mange knus herfra. 

Anmeld

27. november 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Ej en dejlig opdatering hvor godt du ikke havde fået SF, det ville næsten være urimeligt. Lyder spændende med mødregruppen får man brev til det eller. Hvordan foregår det? Knus sabrina

Her hvor jeg bor, er det sundhedsplejersken, som sætter mødregrupper sammen. Så jeg har fået et brev fra hende med en liste på andre gravide og en invitation til et fællesmøde på to timer hos hende på mandag. Det bliver SÅ spændende! Jeg er rigtig spændt på at møde de andre, se hvor gamle de er, om det er første barn hele vejen rundt, om der er andre studerende osv. osv. osv. Jeg ved ikke, hvor normalt det er at møde sin mødregruppe før fødslen, eller om det bare er her, vi er heldige?

Anmeld

28. november 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Her hvor jeg bor, er det sundhedsplejersken, som sætter mødregrupper sammen. Så jeg har fået et brev fra hende med en liste på andre gravide og en invitation til et fællesmøde på to timer hos hende på mandag. Det bliver SÅ spændende! Jeg er rigtig spændt på at møde de andre, se hvor gamle de er, om det er første barn hele vejen rundt, om der er andre studerende osv. osv. osv. Jeg ved ikke, hvor normalt det er at møde sin mødregruppe før fødslen, eller om det bare er her, vi er heldige?

Det lyder rigtig spændende! Og sjovt at se dem alle sammen som gravide først ville ønske jeg også skulle det, har simpelthen glædet mig til mødtegruppe i lang tid men jeg må bare tjekke postkassen hver dag

Anmeld

29. november 2010

AnneBJ

Jeg havde helt misset at du har opdateret - tænkte bare at nu har det været mandag eftermiddag, så nu måtte jeg lige kigge

Dejligt at du "gik fri" - håber det gik godt hos SP i dag, og at mødregruppen virker go!

Anmeld

29. november 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Hej Mette, hvordan gik det med mødregruppen??

Knus miss nysgerrig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.