Kryds fingre for mig i eftermiddag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
31 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Mettemus

Skal nemlig til lægen. Ikke 3. lægebesøg (det ligger først på mandag), men for at få taget blodprøver og målt blodtryk pga. mistanke for svangerskabsforgiftning... Håber, håber, HÅBER virkelig det er falsk alarm, og at det viser sig at være en infektion af en art i stedet...

og god weekend lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Diana...

Åhh ØV her er ALT 

Held og lykke. 

Knus Diana

Anmeld

26. november 2010

Riksen

Nej, nej, nej... det er da ikke rart! Jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for at du ikke har svangerskabsforgiftning!   

Du må lige give os en opdatering, når du ved noget.

Anmeld

26. november 2010

Moaaar <3

krydser alt hvad der kan krydses !!!

Anmeld

26. november 2010

Marco2

Nej for sulan da. Krydser da alt hvad krydses kan. Det ville da være trist hvis det skulle være SF.

Hvilke symptomer har du siden de mistænker SF?

AG - som havde så ondt i maven igår at jeg troede jeg var ved at gå i fødsel 

Anmeld

26. november 2010

Sofia

Ej det er jeg ked af at høre Mette. Jeg krydser ALLE mine fingre, skriv endelig en up-date!!

Anmeld

26. november 2010

blomst84

Åh nej!!! Håber virkelig det er falsk alarm... Held og lykke herfra og en masse krydsede fingre!!

Anmeld

26. november 2010

Mettemus

Tak, hvor er i søde tøser.

Jeg skal ind og have taget blodprøver, som jeg får svar på på mandag, når jeg alligevel skal ind til 3. lægeundersøgelse.

Jeg har de sidste par dage været meget svimmel, vågnede i går nat med kæmpe hovedpine og pletter for øjnene, bliver dårlig hvis jeg får pulsen bare en lille smule op (og det sker bare ved fx at gå op ad traper) og er i det hele taget utilpas og føler at jeg skal besvime flere gange i løbet af dagen. + vand i kroppen (ikke voldsomt meget, men det tæller åbenbart alt sammen)

Så afsted til lægen...

Anmeld

26. november 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Tak, hvor er i søde tøser.

Jeg skal ind og have taget blodprøver, som jeg får svar på på mandag, når jeg alligevel skal ind til 3. lægeundersøgelse.

Jeg har de sidste par dage været meget svimmel, vågnede i går nat med kæmpe hovedpine og pletter for øjnene, bliver dårlig hvis jeg får pulsen bare en lille smule op (og det sker bare ved fx at gå op ad traper) og er i det hele taget utilpas og føler at jeg skal besvime flere gange i løbet af dagen. + vand i kroppen (ikke voldsomt meget, men det tæller åbenbart alt sammen)

Så afsted til lægen...

Det lyder virkelig ikke rart... og du kan ikke en gang sygemelde dig fra arbejdet, så mister du dagpengene eller hvordan? Men helbredet komme selvfølgelig i første række alligevel. Håber virkelig de kan hjælpe dig hos lægen og at det IKKE er svangerskabsforgiftning. Tanker afsted herfra mod Harald Jensens plads!!!

Anmeld

26. november 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Det lyder virkelig ikke rart... og du kan ikke en gang sygemelde dig fra arbejdet, så mister du dagpengene eller hvordan? Men helbredet komme selvfølgelig i første række alligevel. Håber virkelig de kan hjælpe dig hos lægen og at det IKKE er svangerskabsforgiftning. Tanker afsted herfra mod Harald Jensens plads!!!

Jeg tror godt jeg ville kunne få dagpenge alligevel. Jeg har ikke talt timer, men det burde være i nærheden af de 120 i hvert fald. Jeg er egentligt mere nervøs for mine eksaminer. Hvis jeg ikke når dem ryger min dobbelte SU, og det ville godt nok være ærgerligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.