Kryds fingre for mig i eftermiddag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Jeg tror godt jeg ville kunne få dagpenge alligevel. Jeg har ikke talt timer, men det burde være i nærheden af de 120 i hvert fald. Jeg er egentligt mere nervøs for mine eksaminer. Hvis jeg ikke når dem ryger min dobbelte SU, og det ville godt nok være ærgerligt

Åh ja det skal man jo også tænke på .. Men i så fald må du næsten prøve at tage en reeksamen i august, på den måde holder du dig stadig studieaktiv.. Men ja det er da træls overhovedet at være nød til at spekulere på den slags!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Åh ja det skal man jo også tænke på .. Men i så fald må du næsten prøve at tage en reeksamen i august, på den måde holder du dig stadig studieaktiv.. Men ja det er da træls overhovedet at være nød til at spekulere på den slags!!!

Nu må vi se... jeg håber på en frikendelse, men det ved jeg så først på mandag.

Men tak for krydsede fingre i hvert fald

Anmeld

26. november 2010

CA

Tanker herfra! Krydser hvad jeg kan og ønsker dig go bedring!  

Anmeld

26. november 2010

piadas

Puha, det lyder ikke rart. Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at det ikke er svangerskabsforgiftning. Men det lyder da godt nok som om symptomerne er der.

Hvad gør de så egentligt? Bliver man indlagt eller sætter de fødslen i gang?

Du er jo heldigvis så langt henne, at lungerne snart er færdigudviklede, meeen derfor må han jo godt blive i maven et par uger endnu.

Anmeld

26. november 2010

blomst84

Ej bliver da helt bekymret fik du målt dit blodtryk hos lægen? Hvis ja hva lå det så på? Håber det bare er lidt vinter-kulde-træthed

Anmeld

26. november 2010

AnneBJ

Krydser for at alt er i orden!!!

Anmeld

26. november 2010

Kats

Av Mette, hvad er nu den af...
Krydser fingrer for at det er en fuser, håber virkeligt at du får et godt svar på mandag!
Det er jo sådan noget man kan blive helt bekymret af...  Men det må være en fuser, det skal det være, så det er jeg sikker på!!
Tanker til dig

Anmeld

26. november 2010

DK

Ejjj Mette dog!!

Jamen alle krydsede fingre herfra! Hvor er det synd for dig at du har det så skidt! Jeg håber det bare er almindeligt "graviditets-bøvl" og ikke en SF! Jeg ved faktisk heller ikke helt hvad de gør hvis du har det? Du skal vel så indlægges til opsyn? Eller til lægen tit og have taget nye blodprøver så de kan holde øje med det?

Jeg håber i alt fald det ikke er andet end træls bøvl, og at det ikke er SF!

KNUUUS!!!

Anmeld

26. november 2010

CamiRon

Mette, hvordan er det gået?? Vi mangler en opdatering fra dig!

Anmeld

26. november 2010

Mettemus

Tak for krydsede fingre piger, er sikker på at det hjalp!

Lægen clearede mig for svangerskabsforgiftning - heldigvis! Mit blodtryk var fint, urinprøven fin og mænden af vand i hænder og fødder var ikke mere end hvad man kan forvente så sent i graviditeten.

Han kunne ikke rigtig forklare hvad det så kunne være, højst sandsynligt en eller anden virusinfektion som ville gå i sig selv.

Så det er sgu dejligt - kunne overhovedet ikke overskue konsekvenserne af en svangerskabsforgiftning, så det var rart ikke behøve at tage stilling til det eller at nå at blive alt for nervøs.

Nu glæder jeg mig så bare til 3. lægebesøg og første møde med sundhedsplejerske og mødregruppe på mandag!

, god weekend til alle og tak igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.