Hjemme efter tjek på fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2008

linemus

Sikke noget, Anja. Jeg kan godt forstå, du bliver nervøs, når de gerne vil have dig ind igen, men hvor er det bare dejligt, at de tager det alvorligt og passer på dig. Jeg krydser fingre for, at baby bliver derinde i nogle uger endnu.

Du må lære Elias at kravle op til dig i stedet for at du løfter ham :) Håber du kan blive max aflastet her i weekenden, så det går i sig selv igen.

Knus fra Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Miiikro skriver:

Godt at der bliver passet på dig og baby i maven.:)
Har du ikke et familiemedlem eller veninde der kunne komme og passe på dig og løfte Elias når det er nødvendigt? Der er jo ikke såååå lang tid igen, til terminen mener jeg.
Håber at tjekket imorgen viser at lille bebs ikke gider komme ud endnu.:)

Knus fra Helle...

Har desværre ikke lige nogen, der kan hjælpe så meget. Jeg kommer jo fra nordjylland så noget af familien - OG specielt de gode veninder jo stadig der over :S Men vi klarer den også nok :)

Anja med 7 uger og 2 dage til termin - så baby har bare af at bliver der inden gerne 3 - 4 uger endnu mindst !

Helt ærligt, nu gør du mig jo helt nervøs... du nævner det der ks-ar, mit det niver og gør faktisk ondt ind i mellem, men jeg troede faktisk bare at det var bukserne der gnavede for det går ind lige hvor det sidder...

Pluk-veer har jeg også jævnligt:S, men det er ikke altid de gør meget ondt...

Betina, også med 7 uger og 2 dage til termin, men bebs er meget velkommen, for så skal jeg ikke arbejde :D:D:D

Anmeld

23. august 2008

ivfmarie

Uh Anja!!
Det lyder da lidt semi-seriøst, hva!?
Hvor er det dejligt at de tager det alvorligt på fg - så ved du at der bliver taget hånd om dig.
Gør nu som de beder dig om, og hold dig helt fra at løfte Elias - ja, hold dig helt fra alt i et par dage... Det er altaå ikke det værd!
Mon ikke de er noget familie der kan hjælpe lidt når manden tager på arbejde igen... Eller måske kan han bruge en omsorgsdag?

Jeg håber virkelig at det hele går i sig selv!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.