Så er jeg blevet tjekket !
Ringede der op og fortalte, hvordan jeg havde det og de ville gerne tjekke mig. Manden er på job og kunne ikke tage hjem, så måtte have fat i et vennepar, hvor manden så tog Elias og konen kørte med mig på sygehuset.
Fik kørt strimmel og mærket unden på maven og tjekket indvendigt. De kunne se at jeg har en del plukveer, men at baby har det fint. Livmoderhalsen var ca 3 cm men dog meget blød. Fik at vide, at jeg ikke må have de smerter jeg har - tror de er lidt nervøse for at smerterne er relateret til ks aret. Lægen ville gerne have mig indlagt, men jeg undgik indlæggelse fordi jdm ikke mente det var nødvendigt, hvis jeg bare tager den med ro. Helt rolig var de dog ikke, så jeg fik lige en gang lungemodner til baby, hvis nu mens-smerterne viser sig at være optakten til rigtige veer .....
Smerterne skal helst forsvinde, når jeg får hvilet. Hvis de fortsat er der de næste dage eller bliver værre skal jeg ringe der op for så vil de se mig igen.
Det er jo bare LIDT vanskeligt at tage den helt med ro og smide sig på sofaen, når man er alene med Elias .... men manden kommer vel hjem om en times tid og skal da ikke på job før mandag morgen, så i det tidsrum kan jeg vel smide mig en del på sofaen :)
Anja 32+4 - og lidt nervøs for de næste dage/uger
Anmeld