Ung mor med vilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Kløver

Secrets skriver:

Ja, nu ved jeg snart ikke, hvad man definerer som en ung mor, men er 21, så vil da mene, at jeg er en af dem. Men ih, der er mange fordomme. "Uha da, i har godt nok travlt, hva?" Synes det er rigtig træls, for før i tiden var det jo normer nærmer end undtagelsen at få børn i en ung alder, og der er jo ikke noget galt i at være klar nu.

Nå, men vi er først lige gået i gang nu her, da jeg lige er stoppet på p-piller, så der er formentlig langt til en graviditet, men kunne godt bruge råd fra jævnaldrene. Måske nogen man kunne have jævnlig kontakt med, som også prøver! Hvad har i af erfaringer? Oprettede en anden debat med masser af spørgsmål, men der er åbenbart kun én, der har gidet svare. ØV!

hmm tja synes nu der er mange bud, men må indrømme når jeg tænker unge mødre, så tænker jeg dem som er under 18, eller måske lige når at blive 18, evt 19

Synes da det er helt op til en selv om man vil være mor tidligt, det er der jo også fordele ved, er jo fordele og ulemper ved alt, og så længe man kan forsørge sig selv om den lille, synes jeg absolut ikke der er noget galt i at ville være mor i en "ung" alder eller hvad man kalder det

der er nok altid fordomme uanste hvilken alder man har, hvis ikke det er ung alder, så er det høj alder, eller noget helt andet

det er aldrig til at vide hvor længe der går, nogle oplever jo gevinst 1 eller 2 gang mens andre må prøve lang tid.

men jeg krydser fingre for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.