Secrets skriver:
Ja, nu ved jeg snart ikke, hvad man definerer som en ung mor, men er 21, så vil da mene, at jeg er en af dem. Men ih, der er mange fordomme. "Uha da, i har godt nok travlt, hva?" Synes det er rigtig træls, for før i tiden var det jo normer nærmer end undtagelsen at få børn i en ung alder, og der er jo ikke noget galt i at være klar nu.
Nå, men vi er først lige gået i gang nu her, da jeg lige er stoppet på p-piller, så der er formentlig langt til en graviditet, men kunne godt bruge råd fra jævnaldrene. Måske nogen man kunne have jævnlig kontakt med, som også prøver! Hvad har i af erfaringer? Oprettede en anden debat med masser af spørgsmål, men der er åbenbart kun én, der har gidet svare. ØV!
Hejsa.
Jeg vil bare sige at INGEN andre end du iog din kæreste kan afgøre om det er det rette tidspunkt nu.
Skide være med at i er unge, hvis i er klar og har overskuddet personligt økonimisk osv så GO FOR IT. Alder er kun et tal og det handler om man er parat til at blive forældre og bringe de "ofre" det nu kræver for at være det:0)
Jeg blev selv 23 en måned efter at jeg fik min datter - var endda total alene om det. Jeg har ALDRIG fortrudt. Det var et perfekt tidspunkt, jeg var klar på alle punkter og har gjort et fantastisk stykke arbejde, ville aldrig have valgt eller gjort anderledes.
Jeg mødte da mange fordomme som ung, alene uden faderen osv, men tjah de prallede altså af mig og jeg har sørme også fået bevist dem alle det modsatte:0)
Andre folks meninger holdninger fordomme osv kan i jo ikke bruge til noget som helst.
Så følg Jeres hjerter.
Jeg synes bestemt ikke at 21 22 23 er for ung til at blive mor, synes man har masser at byde på i den alder.
Jeg selv er nu 29 - fødte i slut marts 2010 Anton og venter nu mit 3 barn til april 2011. Bor sammen med den dejligste mandmin datter vores fælles søn og hver 2. weekend min bonussøn og snart en lille ny.
Held og lykke med det hele og spøg endelig hvis de er noget du ønsker at vide eller få svar på:0)
Christina