Oerbaek - Åh hvor dejligt med alle de unger, det drømmer jeg også om! Men ja, det handler nok bare om at ignorere kommentarerne. Det er jo også forskelligt om ens omgangskreds er samme sted i livet, og det er min ikke. Men må finde på en kommentar til at få dem til at lukke i, hvis de bliver for flabede! Tak for svaret.
tjm - Tillykke med graviditeten! Jeg tror der er noget om, at folk på vores alder måske føler, at de personligt ville miste en stor del af deres ungdom ved at få børn nu, men der er vi alle forskellige. Jeg er ikke noget festmenneske. Jeg går aldrig til fest, og er generelt ikke typen, der render rundt og shopper og går på café og bruger min fritid på en masse gejl. Er meget stille og rolig. Nyder at hygge derhjemme med kæresten, og jeg er sikker på, at vi kan give et barn de helt rette omstændigheder. Og tak for de krydsede fingre!
ESV - Tror du har en god pointe omkring at der er fordomme begge veje. Så kan man jo kun ryste på hovedet af folk, for hvornår er det SÅ rigtigt at blive gravid? Men jeg ser et langt liv sammen med min kæreste, så er sikker på, at vi har truffet den rette beslutning 
Anmeld