Så fik jeg fortalt min far det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Ranarupta

Tutter skriver:

Puha, ville blive helt svedt

Også mig. Kan godt forstå at min far indimellem frivilligt gik ud og slog græs i deres meeeega-store have, selvom græsset var blevet slået to dage forinden Stakkels mand... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Becks

Ranarupta skriver:

Også mig. Kan godt forstå at min far indimellem frivilligt gik ud og slog græs i deres meeeega-store have, selvom græsset var blevet slået to dage forinden Stakkels mand... 

LOL  Stakkels farmand

Anmeld

26. november 2010

mom <3

Tutter skriver:

Puha, var en kende nervøs

Jeg har gået om den varme grød i såååå mange måneder.. Ved ikke hvorfor jeg netop havde frygtet og fortælle ham det.. Tror det var fordi jeg havde troet min mor var den værste og fortælle det til, men hun tog jo imod det super flot og er så glad på mine vegne..

Men min far synes det er et fint valg, og glæder sig til jeg kommer og fortæller ham, han skal være morfar.. Min papmor var også glad på mine vegne, hun vil jo komme til og agere mere mormor, da min mor jo bor i USA..

Han synes det ville være det bedste hvis der self. var en far i billedet, men ham og min papmor vil støtte mig alt det de kan

Er glad for jeg tog mod til og fortælle ham det..

Dejligt for dig. ALting føles mindre "tungt" når det er sagt højt.
Dejligt at de glæder sig på dine vegne - han bliver en stolt morfar

Anmeld

26. november 2010

Becks

mille:) skriver:

Dejligt for dig. ALting føles mindre "tungt" når det er sagt højt.
Dejligt at de glæder sig på dine vegne - han bliver en stolt morfar

Ja, det gør det nemlig - Tror jeg også han bliver

Anmeld

26. november 2010

mom <3

Tutter skriver:

Ja, det gør det nemlig - Tror jeg også han bliver

100% sikkert
Det bliver spændende!!!!

Anmeld

26. november 2010

Becks

mille:) skriver:

100% sikkert
Det bliver spændende!!!!

Jah

Anmeld

26. november 2010

Kats

Tutter skriver:

Jeg har gået om den varme grød i såååå mange måneder.. Ved ikke hvorfor jeg netop havde frygtet og fortælle ham det.. Tror det var fordi jeg havde troet min mor var den værste og fortælle det til, men hun tog jo imod det super flot og er så glad på mine vegne..

Men min far synes det er et fint valg, og glæder sig til jeg kommer og fortæller ham, han skal være morfar.. Min papmor var også glad på mine vegne, hun vil jo komme til og agere mere mormor, da min mor jo bor i USA..

Han synes det ville være det bedste hvis der self. var en far i billedet, men ham og min papmor vil støtte mig alt det de kan

Skønt at både din mor og far tog godt imod de dejlige informationer.
De bliver så lykkelige..
Bliver spændende at følge dig i det nye år

Anmeld

26. november 2010

Becks

18januar/kats skriver:

Skønt at både din mor og far tog godt imod de dejlige informationer.
De bliver så lykkelige..
Bliver spændende at følge dig i det nye år

Tusinde tak

Anmeld

27. november 2010

sus73

Hvor dejligt at du fik fortalt ham det, og skønt at han ikke tager afstand. Jeg har selv for nylig fortalt mine forældre om mit projekt, og virkelig gruet for det længe, men de tog det bare også rigtig godt og ser frem til at få et barnebarn mere .

Anmeld

27. november 2010

Hasselnødden

Tutter skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.