Så fik jeg fortalt min far det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

N&J

Tutter skriver:

Tak søde, er også rigtig glad..

Så skal der bare en baby i maven.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Becks

N&J skriver:

Så skal der bare en baby i maven.. 

Ja, ville være så perfekt til næste jul og sidde med en lille bebs <3<3

Anmeld

25. november 2010

SaNiNa

Ihh det er da dejlig med så god en opbakning fra baglandet og selvom der ikke er en fader med inde i billede så skal du helt sikkert nok klare det og så kan det jo være der kommer en fader på et tidspunkt.

Anmeld

25. november 2010

Ranarupta

Tutter skriver:

Puha, var en kende nervøs

Jeg har gået om den varme grød i såååå mange måneder.. Ved ikke hvorfor jeg netop havde frygtet og fortælle ham det.. Tror det var fordi jeg havde troet min mor var den værste og fortælle det til, men hun tog jo imod det super flot og er så glad på mine vegne..

Men min far synes det er et fint valg, og glæder sig til jeg kommer og fortæller ham, han skal være morfar.. Min papmor var også glad på mine vegne, hun vil jo komme til og agere mere mormor, da min mor jo bor i USA..

Han synes det ville være det bedste hvis der self. var en far i billedet, men ham og min papmor vil støtte mig alt det de kan

Er glad for jeg tog mod til og fortælle ham det..

Ihhh, hvor skønt!

Det vigtigste i min verden er at børnene har forældre/en forælder, der ønsker og vil det.

Det vil dit barn helt sikkert få! Og nu har det også bedsteforældre, der glæder sig! 

Det er dejligt, når vi bliver overraskede. Skulle også engang fortælle mine forældre om en stor beslutning. Jeg havde ondt i maven, fik kvalme, svedeture osv. Og sørme om de ikke tog godt imod det. Desuden lyttede de, kom med gode råd og bedst af alt, sagde de, at det vigtigste var, at jeg var glad og havde det godt med min beslutning.

Glæder mig til at høre mere om dit Projekt Baby - det er så spændende! 

Kram

Anmeld

26. november 2010

Becks

Sanne og Nicklas skriver:

Ihh det er da dejlig med så god en opbakning fra baglandet og selvom der ikke er en fader med inde i billede så skal du helt sikkert nok klare det og så kan det jo være der kommer en fader på et tidspunkt.

Ja, det er rigtig dejligt søde..

Der skal nok komme en mand/far på et tidspunkt, det er jeg ikke i tvivl om..

Anmeld

26. november 2010

Becks

Ranarupta skriver:

Ihhh, hvor skønt!

Det vigtigste i min verden er at børnene har forældre/en forælder, der ønsker og vil det.

Det vil dit barn helt sikkert få! Og nu har det også bedsteforældre, der glæder sig! 

Det er dejligt, når vi bliver overraskede. Skulle også engang fortælle mine forældre om en stor beslutning. Jeg havde ondt i maven, fik kvalme, svedeture osv. Og sørme om de ikke tog godt imod det. Desuden lyttede de, kom med gode råd og bedst af alt, sagde de, at det vigtigste var, at jeg var glad og havde det godt med min beslutning.

Glæder mig til at høre mere om dit Projekt Baby - det er så spændende! 

Kram

Tak søde..

Det er egentlig åndssvagt, man bliver så nervøse ikke

Anmeld

26. november 2010

Ranarupta

Tutter skriver:

Tak søde..

Det er egentlig åndssvagt, man bliver så nervøse ikke

Jo, det er ret fjollet, men det er jo fordi deres meninger betyder så meget for os - og vi vil jo gerne at de er stolte af os og støtter os

Anmeld

26. november 2010

Becks

Ranarupta skriver:

Jo, det er ret fjollet, men det er jo fordi deres meninger betyder så meget for os - og vi vil jo gerne at de er stolte af os og støtter os

Netop  For i mine og deres øjne, er man jo stadig deres lille pige

Anmeld

26. november 2010

Ranarupta

Tutter skriver:

Netop  For i mine og deres øjne, er man jo stadig deres lille pige

Ja, det vil man nok altid være. Min mor og far har 4 piger, så de har rigeligt med bekymringer og glæder

Anmeld

26. november 2010

Becks

Ranarupta skriver:

Ja, det vil man nok altid være. Min mor og far har 4 piger, så de har rigeligt med bekymringer og glæder

Puha, ville blive helt svedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.