Så fik jeg fortalt min far det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.335 visninger
42 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Becks

Puha, var en kende nervøs

Jeg har gået om den varme grød i såååå mange måneder.. Ved ikke hvorfor jeg netop havde frygtet og fortælle ham det.. Tror det var fordi jeg havde troet min mor var den værste og fortælle det til, men hun tog jo imod det super flot og er så glad på mine vegne..

Men min far synes det er et fint valg, og glæder sig til jeg kommer og fortæller ham, han skal være morfar.. Min papmor var også glad på mine vegne, hun vil jo komme til og agere mere mormor, da min mor jo bor i USA..

Han synes det ville være det bedste hvis der self. var en far i billedet, men ham og min papmor vil støtte mig alt det de kan

Er glad for jeg tog mod til og fortælle ham det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

B&J

Tutter skriver:

Jeg har gået om den varme grød i såååå mange måneder.. Ved ikke hvorfor jeg netop havde frygtet og fortælle ham det.. Tror det var fordi jeg havde troet min mor var den værste og fortælle det til, men hun tog jo imod det super flot og er så glad på mine vegne..

Men min far synes det er et fint valg, og glæder sig til jeg kommer og fortæller ham, han skal være morfar.. Min papmor var også glad på mine vegne, hun vil jo komme til og agere mere mormor, da min mor jo bor i USA..

Han synes det ville være det bedste hvis der self. var en far i billedet, men ham og min papmor vil støtte mig alt det de kan

Super dejligt.. ej altså hvor er det spænde

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Tutter skriver:

Der ser du..det var ikke så slemt.
De fleste gange kan man kun blive glædeligt overrasket over folks reaktioner.
Hvor er det skønt at de har taget det så dejligt og positivt.

Knus og klem
sussie

Anmeld

24. november 2010

Becks

B&J skriver:

Super dejligt.. ej altså hvor er det spænde

Ja rigtig spændende

Anmeld

24. november 2010

Mi

Super dejligt.

marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. november 2010

B&J

Tutter skriver:

Ja rigtig spændende

Jaaaa... så spænde af logge på når der sker en masse dejligt for andre også her inde jubiii bliver spænde af følge dig

Anmeld

24. november 2010

Becks

SussieThyssen skriver:

Der ser du..det var ikke så slemt.
De fleste gange kan man kun blive glædeligt overrasket over folks reaktioner.
Hvor er det skønt at de har taget det så dejligt og positivt.

Knus og klem
sussie

Nej det var slet ikke så slemt

Anmeld

24. november 2010

Becks

B&J skriver:

Jaaaa... så spænde af logge på når der sker en masse dejligt for andre også her inde jubiii bliver spænde af følge dig

Tak søde

Anmeld

24. november 2010

B&J

Tutter skriver:

Tak søde

Det var så lidt

Anmeld

25. november 2010

FruEllingsen

Hvor dejligt at de tog det så flot

Det bliver da bare såååååå spændene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.