Overtøj vinterbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Marco2

Prutten 29+ skriver:

Sikke nogen fine ting de har derinde på den side, var inde og lurer og faldt over denne lille dragt....til denne lidt vilde pris

I uld som ikke kradser

PS: fås også i lyserød

Nej hvor er den sød!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Marco2

Mettemus skriver:

Hov de er da vildt lækre!? Skulle man måske liiiige svinge dankortet forbi den side igen?

Hmm....

DO NOT OPEN LINK.... DO NOT OPEN LINK …

håber jeg lytter til stemmen.....

Anmeld

26. november 2010

Moaaar <3

Kæresten er ikke glad for prisen, og vi har købt alt til den lille i 50/50....

Anmeld

26. november 2010

Mettemus

Marco2 skriver:

DO NOT OPEN LINK.... DO NOT OPEN LINK …

håber jeg lytter til stemmen.....

Synes du skulle lytte til den røde dankortsdjævel på den anden skulder i stedet

Anmeld

26. november 2010

Marco2

Mettemus skriver:

Synes du skulle lytte til den røde dankortsdjævel på den anden skulder i stedet

Hey … det der er slet ikke pænt at skrive …

- siger Ag som allerede har åbnet siden 

Anmeld

26. november 2010

karina pigen

Prutten 29+ skriver:

Hvad skal man give den lille på af overtøj ?
Vi har købt en voksi men er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe som overtøj når vi forlader sygehuset ?

Hvad har i andre købt ?

jeg fik af vide da jeg købte voksi posen... at heldragt med lange ærmet og ben og sokker vanter og hue burde være varmt nok nede i voksiposen.. selvfølgelig kommer det an på sit barn.. man kan ha et barn der får det hurtigt varmt eller omvendt... så det må man tag og føle på.. men ville mene en fleecedragt ville være alt for varmt...

men jeg har lidt af det hele så jeg kan vælge fra eller til..alt efter ham og ja hvór koldt vejret er..

Anmeld

26. november 2010

Mettemus

Marco2 skriver:

Hey … det der er slet ikke pænt at skrive …

- siger Ag som allerede har åbnet siden 

Anmeld

26. november 2010

Malonde1985

Jeg har en Katvig voksipose til ham, men har også købt en IdaT fleecedragt billigt, så må jeg se... regner også med at skulle have fat i en flyverdragt (måske brugt), så man kan ta ham med på tur i gården osv (bare i armene) når den store leger, og hvis det sner osv

Anmeld

26. november 2010

DK

Voksipose er naturligvis fantastisk, men i skal huske at i ikke har baby i voksiposen hver gang i skal ud!

Derfor er det nok godt at have en fleecedragt/jakke/varm sweater som barnet kan have på når i skal på ex. køretur i bil/i bilka eller lign. En lille nyfødt baby kan ikke i almindeligt tøj holde varmen i ex. Bilka. Vi andre har jo også vores overtøj på derinde! Det er også koldt ude i bilen når man kommer tilbage til den, og barnet skal også fragtes fra butik til bil. Hvis det så er minus 8 grader og snevejr, så er inde-tøj alene ikke nok.

Knus Ditte!

Som har arvet en "rigtig" flyverdragt, har en flyverdragt af de "bløde" fra H&M, og har masser af striktrøjer fra farmor liggende klar i skuffen plus en fleecejakke! Så er vi vist godt dækket ind, he he!

Anmeld

26. november 2010

Moaaar <3

DK skriver:

Voksipose er naturligvis fantastisk, men i skal huske at i ikke har baby i voksiposen hver gang i skal ud!

Derfor er det nok godt at have en fleecedragt/jakke/varm sweater som barnet kan have på når i skal på ex. køretur i bil/i bilka eller lign. En lille nyfødt baby kan ikke i almindeligt tøj holde varmen i ex. Bilka. Vi andre har jo også vores overtøj på derinde! Det er også koldt ude i bilen når man kommer tilbage til den, og barnet skal også fragtes fra butik til bil. Hvis det så er minus 8 grader og snevejr, så er inde-tøj alene ikke nok.

Knus Ditte!

Som har arvet en "rigtig" flyverdragt, har en flyverdragt af de "bløde" fra H&M, og har masser af striktrøjer fra farmor liggende klar i skuffen plus en fleecejakke! Så er vi vist godt dækket ind, he he!

selvfølgelig...det havde jeg slet ikke tænkt på!
Når man skal handle kommer de jo ned i autostolen også ville det da være perfekt med en fleec dragt ...maybe!! tænke tænke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.