Overtøj vinterbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
29 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Moaaar <3

Hvad skal man give den lille på af overtøj ?
Vi har købt en voksi men er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe som overtøj når vi forlader sygehuset ?

Hvad har i andre købt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Multebær

Jeg har ikke købt noget endnu. Har arvet almindelig lille kravledragt, voksi og vanter + hue. Min mon ikke alm. tøj og voksi er nok?

Anmeld

24. november 2010

Sofia

Jeg har ikke købt noget, skal føde i slutningen af marts så håber vinteren er ved at være ovre der, men ellers satser jeg på at finde noget til januarudsalget

Anmeld

24. november 2010

piadas

Prutten 29+ skriver:

Hvad skal man give den lille på af overtøj ?
Vi har købt en voksi men er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe som overtøj når vi forlader sygehuset ?

Hvad har i andre købt ?

Jeg har købt en fleecedragt men har også været rigtig meget i tvivl, da vores to andre børn er sommerbørn... så jeg kigger lige med, hvad I andre gør!

Anmeld

24. november 2010

JonTri

Venter til JANUARUDSALG og der køber jeg nok en køredragt i uld - er sat til slutningen af feb - og der kan det jo stadig være vinter. Min søn er født under en hedebølge så skal erhverve en masse nyt - uanset køn. Og så vil jeg købe en sød hue i ren silke fra purebaby.dk.

Anmeld

24. november 2010

blomst84

Jeg har arvet en fleecedragt og en flyverdragt men er også i tvivl, har nemlig også en voksi, men ved ikke om de skal have overtøj på i den?

Anmeld

24. november 2010

IAH

Sparkedragt el lign, trøje, strømper, vanter, fleecedragt og hue.... og så selvfølgelig ble - ned i voksiposen.

Det er det jeg regner med. Bilen bliver jo hurtigt varm alligevel og voksien kan jo ikke gå i barnestol.. 

Og ih, hvor jeg glææææder mig nu!

Knus

Anmeld

25. november 2010

Multebær

IAH skriver:

Sparkedragt el lign, trøje, strømper, vanter, fleecedragt og hue.... og så selvfølgelig ble - ned i voksiposen.

Det er det jeg regner med. Bilen bliver jo hurtigt varm alligevel og voksien kan jo ikke gå i barnestol.. 

Og ih, hvor jeg glææææder mig nu!

Knus

ihh ja det bliver så dejligt

Anmeld

25. november 2010

Mettemus

Jeg har købt sådan en lækker, lille flyverdragt med bindebånd - lidt som en varm dyne man binder omkring bebsen. Regner med at alm. tøj og så enten i barnevogn eller autostol hjem - så langt er vi ikke i planlægningen endnu.

Klik på billedet, for at se et større billede

Anmeld

25. november 2010

CA

Mettemus skriver:

Jeg har købt sådan en lækker, lille flyverdragt med bindebånd - lidt som en varm dyne man binder omkring bebsen. Regner med at alm. tøj og så enten i barnevogn eller autostol hjem - så langt er vi ikke i planlægningen endnu.

Klik på billedet, for at se et større billede

Nej hvor er den flot! Hvor har du købt den henne?

Jeg har købt en sleepeepose og er også rigtig meget i tvivl om, hvor meget den lille skal have på i den. -både i barnevognen og i bilen. 

Har også købt en flyverdragt. Skal den på i posen, eller bliver det for varmt? Hvad med dyne eller tæppe?

Hue og vanter er et must kan jeg regne ud, men er godt nok i tvivl om det andet. 

Har termin d. 14. januar, så man må gå ud fra det er rigtig meget vinter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.