Overtøj vinterbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

CA

Mettemus skriver:

Jeg har købt sådan en lækker, lille flyverdragt med bindebånd - lidt som en varm dyne man binder omkring bebsen. Regner med at alm. tøj og så enten i barnevogn eller autostol hjem - så langt er vi ikke i planlægningen endnu.

Klik på billedet, for at se et større billede

Nej hvor er den flot! Hvor har du købt den henne?

Jeg har købt en sleepeepose og er også rigtig meget i tvivl om, hvor meget den lille skal have på i den. -både i barnevognen og i bilen. 

Har også købt en flyverdragt. Skal den på i posen, eller bliver det for varmt? Hvad med dyne eller tæppe?

Hue og vanter er et must kan jeg regne ud, men er godt nok i tvivl om det andet. 

Har termin d. 14. januar, så man må gå ud fra det er rigtig meget vinter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Multebær

ej ej ej ej nu glæder jeg mig bare helt vildt. Må hellere smutte ind og lægge arvetøj på plads i kurvene og nusse om puslebordet. Hvor er det bare skønt at have en online mødregruppe man kan glæder sig sammen med 

Anmeld

25. november 2010

piadas

Multebær skriver:

ej ej ej ej nu glæder jeg mig bare helt vildt. Må hellere smutte ind og lægge arvetøj på plads i kurvene og nusse om puslebordet. Hvor er det bare skønt at have en online mødregruppe man kan glæder sig sammen med 

Kan kun sige jeg er helt enig!

Anmeld

25. november 2010

Moaaar <3

Jeg tror man skal passe på med at pakke dem for meget ind..jeg har idag "bare" købt en fleec trøje til ham med hætter da hans underkrop er mere pakket ind end over krop. Den regner jeg med han skal have på udover sit alm tøj.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

IAH

Jeg tror man skal passe på med at pakke dem for meget ind..jeg har idag "bare" købt en fleec trøje til ham med hætter da hans underkrop er mere pakket ind end over krop. Den regner jeg med han skal have på udover sit alm tøj.

Jeg tror også det er alt for meget med både flyverdragt og voksipose.

Da vi købte barnevogn og en voksipose (duniduo) sagde sælgeren, at der ikke skulle flyverdragt på samtidig med posen. Kun fx. fleecedragt/trøje&bukser.. 

Så det var enten flyverdragt eller voksipose, aldrig begge dele sammen... så bliver den lille for varm og svedig også i frostvejr.

Knus Iben

Anmeld

25. november 2010

Mettemus

Carina87 skriver:

Nej hvor er den flot! Hvor har du købt den henne?

Jeg har købt en sleepeepose og er også rigtig meget i tvivl om, hvor meget den lille skal have på i den. -både i barnevognen og i bilen. 

Har også købt en flyverdragt. Skal den på i posen, eller bliver det for varmt? Hvad med dyne eller tæppe?

Hue og vanter er et must kan jeg regne ud, men er godt nok i tvivl om det andet. 

Har termin d. 14. januar, så man må gå ud fra det er rigtig meget vinter!

Jeg har købt den i Magasin, men billedet er fundet på www.prinsessebutikken.dk.

Jeg har ikke nogen voksi, så den ved jeg ikke så meget om, men min egen plan er, at han skal have den på i barnevogn med dyne over. Har termin d. 13. januar og regner ligesom dig med at det bliver en rigtig kold periode. Både dyne og dragt ventilerer godt, det tror jeg helt sikkert også er vigtigt.

Anmeld

25. november 2010

Marco2

Her bliver det flyverdragt og dyne. På kolde dage et tæppe yderligere over.

Medmindre der er nogen der "ofrer" en voksi på os

Har en lækker flyverdragt fra Emily, som kan gå i arv.

AG

Anmeld

25. november 2010

Moaaar <3

Mettemus skriver:

Jeg har købt den i Magasin, men billedet er fundet på www.prinsessebutikken.dk.

Jeg har ikke nogen voksi, så den ved jeg ikke så meget om, men min egen plan er, at han skal have den på i barnevogn med dyne over. Har termin d. 13. januar og regner ligesom dig med at det bliver en rigtig kold periode. Både dyne og dragt ventilerer godt, det tror jeg helt sikkert også er vigtigt.

Sikke nogen fine ting de har derinde på den side, var inde og lurer og faldt over denne lille dragt....til denne lidt vilde pris

I uld som ikke kradser

PS: fås også i lyserød

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2010

maj2011

jeg har fået en sød dame til at strikke en køre dragt i uld, der er hul i så man kan få barnevogns selen igennem, eller auto stol selen, den er super fin :-)

men ellers har vi også en voksi fra barn nr. 1, kan huske at han hele vinteren bare lå i en varm bluse og strømpe bukser i sin voksi, dejlig nemt :-) og han var dejlig varm, selv ved -6 grader :-)

klem majbrit uge 30

Anmeld

26. november 2010

Mettemus

Prutten 29+ skriver:

Sikke nogen fine ting de har derinde på den side, var inde og lurer og faldt over denne lille dragt....til denne lidt vilde pris

I uld som ikke kradser

PS: fås også i lyserød

Hov de er da vildt lækre!? Skulle man måske liiiige svinge dankortet forbi den side igen?

Hmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.