Ih, altså.. Jeg synes de her debatter faktisk er ret dumme!! Det kommer SÅ meget an på mentalitet, økonomi i helhed, modenhed, om man er ansvarsbevidst osv osv osv... Jeg synes også at er man under 18, bør man lige blive myndig først - men der findes bestemt mødre på 17 år der er langt mere ansvarsbevidste og mentalt ældre end nogle på 25 ellr 30år..
Hm, jeg synes dog - og dét har jeg tænkt på, hvorvidt unge mødre er klar til at sætte deres egen behov til side, for barnet - jeg tænder helt af når de 'unge mødre' i f.eks programmet sidder og ryger både under graviditet og i hjemmet med barn i! Dét synes jeg er et behov man har som person, som straks sættes tilside pga. graviditet!! Eller, sit behov for at feste, så man finder lige en hurtig barnepige.. OSv osv.. Jeg er 21 år.. Jeg er ung.. Jeg er under udd. men jeg har da mere tid når jeg er under udd. end hvis jeg arbejder 37timer om ugen, vi har jo i helhed en god økonomi! Min kæreste er jo udlært og tjener fint, vi har ejerlejl., vi har privat og firmabil, vi har store dejlig familier, som alle er mentalt normale og der er ingen sociale tilfælde i vores familier.. Så det er sgu så individuelt!!
men én ting er sikkert i min verden, kan man ikke sætte sine EGNE behov til side, for sin baby/barn hvad enten det er i maven eller er kommet ud, så er man mentalt for ung, og så er det ligegyldigt hvad personnummret siger!!!
Anmeld