Snevejr og baby sover ude :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Pia

Tina&Martin skriver:

Hihi, ja så er de 300kr godt brugt på intet  hun er nemlig kun lige 6 uger

Skynd dig og sælg den videre..

En af da mange glæder ved og værer forældre. Man ved ike lige hvad man skal bruge, så man tager lidt af det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

2babygirls

Pia skriver:

Skynd dig og sælg den videre..

En af da mange glæder ved og værer forældre. Man ved ike lige hvad man skal bruge, så man tager lidt af det hele

hihi, ja !! Man bliver vist nemt bonde-fanget i børnebutikkerne når man er ny i faget...

Anmeld

23. november 2010

patella

Tina&Martin skriver:

Uha, det var ikke meget tøj... har altid lagt hende til at sove i body og så noget tøj  hun har ikke været klam af alt det jeg har puttet hende i, men fingrene fryser hun gerne.. og den lille kolde eskimo næse

Der er så stor forskel på børn - altså det skal siges at min dreng er et år, så der er stor forskel på en nyfødt og en på et år. Men altså han er en varm dreng, og hvis jeg så meget som puttede en striktrøje på ham også, så ville han svede helt vildt... 

Men selvfølgelig som det blir koldere og koldere skal han også løbende ha mere tøj på 

Han er også født sidste vinter, hvor det jo var sindssygt koldt og sov ude to gange hver dag, nogle gange tre, så han er måske blevet kuldestærk  aner ikke om det kan ha noget at sige. 

Anmeld

23. november 2010

2babygirls

Nalle skriver:

Ingenting :b

Victoria var 10 måneder da hun fik en.
Sebastian er 6 måneder og har ikke nogen endnu

Ihhhh

Anmeld

23. november 2010

2babygirls

patella skriver:

Der er så stor forskel på børn - altså det skal siges at min dreng er et år, så der er stor forskel på en nyfødt og en på et år. Men altså han er en varm dreng, og hvis jeg så meget som puttede en striktrøje på ham også, så ville han svede helt vildt... 

Men selvfølgelig som det blir koldere og koldere skal han også løbende ha mere tøj på 

Han er også født sidste vinter, hvor det jo var sindssygt koldt og sov ude to gange hver dag, nogle gange tre, så han er måske blevet kuldestærk  aner ikke om det kan ha noget at sige. 

Jo mon ikke ??? kan man sove i støj kan man vel også sove ude i koldt/varmt vejr ???

Anmeld

23. november 2010

Nalle

Tina&Martin skriver:

Ihhhh

Anmeld

23. november 2010

lauras*mor*

har ikke lige læst det hele, s undskylder hvis der kommer gentagelser...

Men jeg er lidt interesseret i at høre hvad i gør når der så blivere koldere? i kan jo ikke pakke dem mere ind end nu.. Her sover hun stadig bare med en tyk trøje og et ekstra tæppe og vanter.. (og sevfølgelig sit tøj hun ellers har på) Men vi hænger en stofble for, og så står luftet derinde nemlig stille og det betyder at det er isoleret.. dvs hun fryser overhovedet ikke.. pakkede jeg hende så meget ind så ville hun slet ikke sove fordi hun havde det for varmt.. selvfølgelig skal de iikke ligge og fryse, men der skal også være tøj at tage på til når det blivere koldere endnu... her i aalborg er der ikke engang frost lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.