Snevejr og baby sover ude :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Pia

Tina&Martin skriver:

Det er denne her

Den er super fin..
Lige sådan en jeg mente..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

2babygirls

Pia skriver:

Den er super fin..
Lige sådan en jeg mente..

Okay.... den bliver installeret på hende i morgen, hæhæ...

Hvad dælen skal man så bruge en flyverdragt til når de er så små ???

Anmeld

23. november 2010

heidi30

Tina&Martin skriver:

Det er denne her

Den har min søn også brugt. Men han er en meget varm dreng og hver gang jeg tog den af ham, var den nærmest klam indeni. Jeg tror ikke den er god til at "ånde", men hvis din guldklump ikke har været klam når hun har haft den på ville jeg bruge den endnu. 

Den har jo både hat og handsker i. Og hvis hun så også har en dyne eller ligger i en voksi, ville jeg mene hun har det godt varmt.

Anmeld

23. november 2010

2babygirls

heidi30 skriver:

Den har min søn også brugt. Men han er en meget varm dreng og hver gang jeg tog den af ham, var den nærmest klam indeni. Jeg tror ikke den er god til at "ånde", men hvis din guldklump ikke har været klam når hun har haft den på ville jeg bruge den endnu. 

Den har jo både hat og handsker i. Og hvis hun så også har en dyne eller ligger i en voksi, ville jeg mene hun har det godt varmt.

hun er også en dejligt lille varm-baby, men den har ikke været klam efter luren, så den vil jeg helt sikkert bare fortsætte med at bruge

Anmeld

23. november 2010

patella

Tina&Martin skriver:

Det er denne her

Jeg har lige fulgt lidt med  vil mene, at hvis hun er fin i nakken, dvs. sådan tilpas, ikke fugtig eller kold, så skal du bare lade hende være. Men derudover burde den dragt du viser være god nok... hvis du nu gir hende en god body indenunder og et par gode strømebukser og så dyne over... Selvfølgelig er børn forskellige... men det burde hun ha det fint i  

Al begyndelse er svær, men pludselig kender du hende så godt at du ved præcis hvornår hun har det for varmt og hvornår hun har det for koldt..

Min dreng sover bare i strømpebukser, uldbody og elefanthue og så dyne over. Han er altid fin varm også på fingrene selvom han ikke har handsker på... 

Men alt sådan noget blir du klogere og klogere på  

Anmeld

23. november 2010

IAH

Tina&Martin skriver:

puuha... nu har jeg smidt Madeleine ud i barnevognen.. og vi har endda indviet flyverdragten, som ser viiildt stor ud på hende

Men hvor tit tjekker I jeres små nu hvor vejret er sådan?? hver halve time ???

Hvor er det godt, du spørger! Skal have januarbaby, så kommer jo i samme situation, og jeg vil også være nybegynder. Så jeg er blevet klogere af at kigge dig over skulderen!!

Iben

Anmeld

23. november 2010

2babygirls

patella skriver:

Jeg har lige fulgt lidt med  vil mene, at hvis hun er fin i nakken, dvs. sådan tilpas, ikke fugtig eller kold, så skal du bare lade hende være. Men derudover burde den dragt du viser være god nok... hvis du nu gir hende en god body indenunder og et par gode strømebukser og så dyne over... Selvfølgelig er børn forskellige... men det burde hun ha det fint i  

Al begyndelse er svær, men pludselig kender du hende så godt at du ved præcis hvornår hun har det for varmt og hvornår hun har det for koldt..

Min dreng sover bare i strømpebukser, uldbody og elefanthue og så dyne over. Han er altid fin varm også på fingrene selvom han ikke har handsker på... 

Men alt sådan noget blir du klogere og klogere på  

Uha, det var ikke meget tøj... har altid lagt hende til at sove i body og så noget tøj  hun har ikke været klam af alt det jeg har puttet hende i, men fingrene fryser hun gerne.. og den lille kolde eskimo næse

Anmeld

23. november 2010

Pia

Tina&Martin skriver:

He he ja godt spørgsmål..
Ved ikke hvor gammel din datter er..
Men min den yngste var 7 mdr første gang hun så sne..
Hun fik lov og sidde lidt i sneen sammen med sin søster og så er dragten jo god. MEn ellers kan man vist ikke bruge den til så meget når de er helt små.
Nu er den mindste af mine piger 17 mdr og den ældste næsten 5 år og i dag er flyverdragten et stort hit... 

Anmeld

23. november 2010

2babygirls

Pia skriver:

He he ja godt spørgsmål..
Ved ikke hvor gammel din datter er..
Men min den yngste var 7 mdr første gang hun så sne..
Hun fik lov og sidde lidt i sneen sammen med sin søster og så er dragten jo god. MEn ellers kan man vist ikke bruge den til så meget når de er helt små.
Nu er den mindste af mine piger 17 mdr og den ældste næsten 5 år og i dag er flyverdragten et stort hit... 

Hihi, ja så er de 300kr godt brugt på intet  hun er nemlig kun lige 6 uger

Anmeld

23. november 2010

Nalle

Tina&Martin skriver:

Ingenting :b

Victoria var 10 måneder da hun fik en.
Sebastian er 6 måneder og har ikke nogen endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.