Snevejr og baby sover ude :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.831 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. november 2010

2babygirls

puuha... nu har jeg smidt Madeleine ud i barnevognen.. og vi har endda indviet flyverdragten, som ser viiildt stor ud på hende

Men hvor tit tjekker I jeres små nu hvor vejret er sådan?? hver halve time ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

frk Jensen

Tina&Martin skriver:

puuha... nu har jeg smidt Madeleine ud i barnevognen.. og vi har endda indviet flyverdragten, som ser viiildt stor ud på hende

Men hvor tit tjekker I jeres små nu hvor vejret er sådan?? hver halve time ???

ja jeg tror også at jeg vil tjekke marcus hver halve time.. han står LIGE udenfor terassedøren, så jeg kan se ham.. Men skal lige ud og have hovedet ned i barnevognen om lidt

Han er dybt begravet i en STOR dyne og en masse tæpper. Og endda også et tæppe udenpå barnevognen.

Anmeld

23. november 2010

2babygirls

Ungermann skriver:

ja jeg tror også at jeg vil tjekke marcus hver halve time.. han står LIGE udenfor terassedøren, så jeg kan se ham.. Men skal lige ud og have hovedet ned i barnevognen om lidt

Han er dybt begravet i en STOR dyne og en masse tæpper. Og endda også et tæppe udenpå barnevognen.

OKay.. Madeleine står også med ryggen mod vinden Liiii ude ved døren.. Men har kun smidt hende i flyverdragt, dyne og hendes tæppe.. og selv vanter, for de fingre fryser konstant

Babyalarmen siger der er 17 grader inde i kassen ved hende, så håber da hun sover skønt

Anmeld

23. november 2010

frk Jensen

Tina&Martin skriver:

OKay.. Madeleine står også med ryggen mod vinden Liiii ude ved døren.. Men har kun smidt hende i flyverdragt, dyne og hendes tæppe.. og selv vanter, for de fingre fryser konstant

Babyalarmen siger der er 17 grader inde i kassen ved hende, så håber da hun sover skønt

Bare de er pakket godt ind, så sker der ikke noget.

Marcus hiver vanterne af så snart han får dem på. Bandit..

Anmeld

23. november 2010

sne190810

Så vidt jeg har hørt/fået af vide kan det være lidt farligt at give ungen flyverdragt på og så dyne osv.. Hvis det er sådan en rigtig flyverdragt vel og mærke med goretex og hvad ved jeg Fordi det bliver ALT for varmt nede i den kasse, og så kan det lille myr jo bliver overophedet .. Ogs selvom det er sne-vejr trods alt ..

Men nu ved jeg jo heller ikke hvor gammel gudklump er, men ville bare lige sige det for det er hvad jeg er blevet fortalt flere gange.

Anmeld

23. november 2010

Pia

I stedet for at i putter de små i rigtige flyverdragter, så vil jeg råde jeg til og købe en flecce eller velour sovedragt i stedet for..
En rigtig flyverdragt er alt for varmt og sove i for dem.

Og det at det sner har ikke den store betydning.. I skal bare værer opmærksom på, at der ikke bliver kolderer end minus 10 grader.
Og så at de slevfølgelig står med ryggen til vinden..

Anmeld

23. november 2010

2babygirls

sne190810 skriver:

Så vidt jeg har hørt/fået af vide kan det være lidt farligt at give ungen flyverdragt på og så dyne osv.. Hvis det er sådan en rigtig flyverdragt vel og mærke med goretex og hvad ved jeg Fordi det bliver ALT for varmt nede i den kasse, og så kan det lille myr jo bliver overophedet .. Ogs selvom det er sne-vejr trods alt ..

Men nu ved jeg jo heller ikke hvor gammel gudklump er, men ville bare lige sige det for det er hvad jeg er blevet fortalt flere gange.

Det er bare en i stof.. altså ikke vandafvisende, så håber ikke hun kommer til at koge. Nu har hun indtil nu sovet i H&M bjørnen, men sys den er lii tynd nok idag..

Hun er 6 uger gammel

Anmeld

23. november 2010

2babygirls

Pia skriver:

I stedet for at i putter de små i rigtige flyverdragter, så vil jeg råde jeg til og købe en flecce eller velour sovedragt i stedet for..
En rigtig flyverdragt er alt for varmt og sove i for dem.

Og det at det sner har ikke den store betydning.. I skal bare værer opmærksom på, at der ikke bliver kolderer end minus 10 grader.
Og så at de slevfølgelig står med ryggen til vinden..

jamen vil du mene hun godt kan sove i H&M bjørnen??? den er ikke vildt tyk i det, så vil jo helst ikke at hun kommer til at fryse

Anmeld

23. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville personligt ikke putte vores poder i en flyverdragt - det bliver alt for varmt. Har du ikke en fleecedragt, sovepose eller andet. De ligger jo trygt og godt i barnevognen og man skal huske på, at der hurtigt godt kan blive varmt

Anmeld

23. november 2010

2babygirls

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville personligt ikke putte vores poder i en flyverdragt - det bliver alt for varmt. Har du ikke en fleecedragt, sovepose eller andet. De ligger jo trygt og godt i barnevognen og man skal huske på, at der hurtigt godt kan blive varmt

IIIIIHHH.... nu sover hun jo  så vil jeg jo ikke hive den af hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.