Nu er min datter kun 6 mdr, så her er det endnu ikke aktuelt, men jeg har dog alligevel en holdning til børn og mobiler..
Min holdning er nok, at de skal have en den dag de får brug for den, men som der bliver skrevet længere oppe, så skal de jo heller ikke holdes udenfor, og det er jeg måske godt klar over at de allerede vil blive i 2. - 3. klasse, hvis ikke de får en.. Måske man bare kan købe en billig en og købe et taletidskort, det kan jo holde nærmest for altid, og så går de penge da i hvertfald ikke tabt... 
Men altså, min datter får en når hun får brug for den, eller når jeg ellers mener det er passende, uden at hun vil blive holdt udenfor..
Det betyder dog ikke, at jeg ikke mener det er vildt tidligt at få en mobil.. Jeg synes det er hamrende tidligt i en alder af blot ti år.. (Ikke noget imod dig, for er godt klar over min datter nok vil få det samme i samme alder, hvis ikke tidligere grundet tiden vi lever i). Stod det til mig, så fik hun først en i 7. klasse eller sådan noget.. :/
Anmeld