Skal du på shopping i morgen - SKØNT
Glæder mig til at høre hvad du har købt.
Nej jeg må lade være med at deltage ret meget i flytningen, indtil videre har jeg bare sorteret og smidt ud... men kan godt mærke jeg virkelig skal passe på med at løfte!!
Så fik jeg også shoppet.... Ihh hvor er der mange fine ting... !!!
- og det er jo ganske forfærdeligt farligt, når man egentligt er taget på shopping efter nogle helt bestemte ting nedfældet på fin indkøbsliste.... Den holdt så slet ikke, da vi var af sted i forgårs.
Især tøjet er svært at holde sig fra, for det bugner jo med det ene søde snit efter det andet, som bare er SÅ småt og kært, at man bare lige må eje det. (også selvom min mor efterfølgende hovedrystende sagde ”så fint så fint, men om en måned, så må det ligge til pynt - måske behøver du ikke så meget.... ?”
Men altså, jo det behøver jeg faktisk..... man kunne jo nøjes med færre sæt, men så skal man jo til at vælge, og det er dælme svært, når der er så meget fint 
Gemalen var også med på shopping og han holdte ud i 3½ time!! Det var alligevel mere ned jeg havde regnet med. Vi startede med tøjet - som jeg havde troet vi helst skulle have det overstået i et rimeligt rask tempo for at bevare gejsten… Men han kunne godt se det hyggelige i det ... !
Jeg er meget stolt af ham, og sagde flere gange (total børnepsyk.) "Hvor er du sej, det er fedt, at du har totalt tjek på det her babyhalløj".
Så nu har vi luffer, vanter, huer, bodyer, strømpebukser, kjoler, cardigans, bukser, t-shirts strømper, futter, sparkedragter, fleecedragt - og jeg skal ellers komme efter jer med et garderobeskab den lille pige holder sig - skønt 
Da luften var ved at gå ud af ballonen, ilede vi videre fra det bløde, til babygearet... og har var han igen på toppen - så vi fik købt og bestilt som ventede jeg trillinger... Men hyggeligt var det!
En ting vi dog ikke har købt eller truffet endelig beslutning om er vuggen... så her kan jeg godt bruge et råd
Vi har fravalgt ”familievuggen”, som alligevel kun er kortvarig. Og har valgt at nattesøvnen bliver i liften ved siden af sengen og senere står der en stokke tremmeseng klar.... Men da vi bor i et hus med to etager, soveværelser ovenpå - tænkte vi om det alligevel ikke kunne være hyggeligt med fx en Leandervugge til stueetagen.
Men får man den brugt, eller kommer den mon bare til at fylde ?!
Umiddelbart tænker jeg, at hun puttes i barnevognen om dagen… så det ville være sådan et hyggealternativ til legetæppe… Hvad tænker I? Gode råd modtages gerne 
Uh det blev lige lidt langt..
Skal også lige nå at skrive, at du virkelig virkelig ikke må slæbe for meget til jeres forestående flytning - selvom det er svært at lade være, når man bare rigtig gerne vil på plads