Nyeste indkøb til lille bebs:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Kit

Vi arver en del tøj fra min svigerinde, der fødte 20. august i år. Så manden har nedlagt forbud mod køb af tøj indtil vi faktisk står og mangler noget. Det kribler i fingrene og jeg kan heldigvis argumentere for køb af sengetøj og legetøj, når det kommer på tilbud.

Derfor er mine seneste køb en Brio pull-along Giraf (love it!) på tilbud i vores lokale Brugsen og et baby-sengetøj, der er på tilbud til 50,- kr. i Jysk i denne uge.

Kit 30+2, der kæmper med at holder kortet i pungen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Jeg er lidt vild med huen. Hvilken størrelse har du købt den i? Mangler nemlig en ude-hue til lillemanden men har ikke kunnet finde nogen mindre end en str. 3 måneder. Om det så er fordi de slet ikke skal være ude eller om jeg bare kigger de forkerte steder ved jeg ikke

Jamen den hedder str. Nyfødt, jeg tænkte den var god til når de ska ud i bilen og jo jeg ska da ud og lufte barnevognen i den kolde vinter så jeg satser da på at komme meget ud (læs: har 2 hunde der helst skal ud og luftes også ) den er købt i en butik der hedder mine unger til 99kr, lidt pebret, men super lækkert blødt garn Det er et mærke som hedder farmor k, en som strikker i hånden, men tror os at dem der hedder Joha laver dem hvis du kommer til at søge helt i blinde og bare må eje sådan en hue, så siger du bare til så kan jeg sende den til dig

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

Det sidste jeg har købt til lillemanden i maven er en "varm" dragt.. Meeen synes ikke den er heeelt så varm alligevel, så kører ud og returnerer den idag. Er sku så bange for at den lille ikke får varmt nok tøj på, og det er jo i slutningen af januar jeg er sat til - sikkert mega koldt der .. Hmm... altså... tror jeg venter med den dragt til i starten af januar - måske man kan få en på januar-udsalg

Mangler stadig div. småting, såsom babyolie, shampoo, lotion, negleklipper, termometer osv osv.... Synes faktisk jeg er ret god (hvis jeg selv skal sige det ) til at holde mig fra tøj-indkøb.. Han har nemlig allerede så meget i sin kommode (arvet fra familie og venner) efterhånden, at han simpelthen ikke mangler noget som helst!

Puha 2 mdr tilbage....  er det vildt eller er det bare for vildt crazy!!!!

Anmeld

24. november 2010

Sofia

Kit skriver:

Vi arver en del tøj fra min svigerinde, der fødte 20. august i år. Så manden har nedlagt forbud mod køb af tøj indtil vi faktisk står og mangler noget. Det kribler i fingrene og jeg kan heldigvis argumentere for køb af sengetøj og legetøj, når det kommer på tilbud.

Derfor er mine seneste køb en Brio pull-along Giraf (love it!) på tilbud i vores lokale Brugsen og et baby-sengetøj, der er på tilbud til 50,- kr. i Jysk i denne uge.

Kit 30+2, der kæmper med at holder kortet i pungen

Den giraf er fantastisk! Vi har slet ikke købt noget legetøj udover en bamse. Men jeg tror vi satser på at få lidt legetøj i barselsgaver, pengene er lidt små da vi er på SU, så køber tøj osv i stedet. Du er heldig du har nogen du kan arve fra det må være så dejligt.

Anmeld

24. november 2010

Sofia

Malonde1985 skriver:

Det sidste jeg har købt til lillemanden i maven er en "varm" dragt.. Meeen synes ikke den er heeelt så varm alligevel, så kører ud og returnerer den idag. Er sku så bange for at den lille ikke får varmt nok tøj på, og det er jo i slutningen af januar jeg er sat til - sikkert mega koldt der .. Hmm... altså... tror jeg venter med den dragt til i starten af januar - måske man kan få en på januar-udsalg

Mangler stadig div. småting, såsom babyolie, shampoo, lotion, negleklipper, termometer osv osv.... Synes faktisk jeg er ret god (hvis jeg selv skal sige det ) til at holde mig fra tøj-indkøb.. Han har nemlig allerede så meget i sin kommode (arvet fra familie og venner) efterhånden, at han simpelthen ikke mangler noget som helst!

Puha 2 mdr tilbage....  er det vildt eller er det bare for vildt crazy!!!!

Ja det er lidt svært at vurdede, hvor meget tøj de små skal have på i kulden, og de siger jo at vinteren bliver lang og KOLD.. Men jeg er da sikker på du kan finde noget lækkert til januarudsalget, god ide at vente dertil!!

Det er VIDLT, at du skal føde om 2 mdr.. ja 2 mdr altså, de flyver jo bare afsted!!!!!!!

Anmeld

24. november 2010

AnneBJ

Så har jeg skrevet en halv side på min opgave, så nu må jeg gerne holde lidt pause...

Som nævnt har vi købt en heldragt i fleece, den er sååå lækker, jeg er helt forelsket i den. OG i det søde, bløde bomuldsfoer indeni

Så har jeg også købt en barnets bog, for jeg tænkte, at hvis jeg havde den "i god tid" ville jeg nå at få skrevet alt ned - der er bare ikke så meget at srkive før han kommer.... Ville måske godt have haft en, med et lidt større afsnit om selve graviditeten.. men nåh!

Anmeld

24. november 2010

Riksen

Hvor er det nogle søde ting, I har købt til jeres guldklumper.

Ja, herhjemme står den på specialeskrivningsslutspurt, så der bliver ikke rigtigt købt noget, men jeg kan da vise en body fra Holly's som min mor har købt til Karla. Det er en måneds tid siden hun købte den og så ligger den hjemme hos mine forældre, så jeg kan ærligt talt ikke huske helt præcist hvordan den ser ud, , men jeg mener det sådan her: pink med lilla.

Jeg købte forresten selv lidt tøj sidst jeg var til jordemoder. Det er fra H&M, men de har det ikke på nettet, så jeg må lægge et hjemmelavet billed ind, når jeg har fået taget et.

- Rikke

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

Sofia skriver:

Ja det er lidt svært at vurdede, hvor meget tøj de små skal have på i kulden, og de siger jo at vinteren bliver lang og KOLD.. Men jeg er da sikker på du kan finde noget lækkert til januarudsalget, god ide at vente dertil!!

Det er VIDLT, at du skal føde om 2 mdr.. ja 2 mdr altså, de flyver jo bare afsted!!!!!!!

Ja det er nemlig VIIIILDT svært at finde ud af hvad de skal have på af tøj udenfor!!! Altså de ligger jo mest i barnevognen med en dyne eller i en voksipose (har købt en voksipose til ham), så altså - hvad mere skal de så ha på???? Er det nok bare med en fleece?? Har kigget lidt på Molo´s for de ser super dejlige vamsede og varme ud.. Men der er jo SÅ mange at vælge imellem og kan slet ikke beslutte mig for hvad og hvilken........

Og ja 2 mdr!!! Fatter det virkelig ikke... Og maven er bare allerede enorm stor, såååå frygter lidt hvordan den mon ser ud i sidste ende...

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

AnneBJ skriver:

Så har jeg skrevet en halv side på min opgave, så nu må jeg gerne holde lidt pause...

Som nævnt har vi købt en heldragt i fleece, den er sååå lækker, jeg er helt forelsket i den. OG i det søde, bløde bomuldsfoer indeni

Så har jeg også købt en barnets bog, for jeg tænkte, at hvis jeg havde den "i god tid" ville jeg nå at få skrevet alt ned - der er bare ikke så meget at srkive før han kommer.... Ville måske godt have haft en, med et lidt større afsnit om selve graviditeten.. men nåh!

Den ser godt nok også dejlig varm og lækker ud den fleecedragt der   Men hvad str har du købt den i?? Skal man købe 50-56 el 62-68??

Anmeld

24. november 2010

AnneBJ

Malonde1985 skriver:

Den ser godt nok også dejlig varm og lækker ud den fleecedragt der   Men hvad str har du købt den i?? Skal man købe 50-56 el 62-68??

Den kommende mormor rådede til 56... Men det er måske også lidt "nemmere" for mig.. han bliver jo (sansynligvis) født engang midt-sidst i marts, og så skulle det jo altså gerne begynde at blive varmere ret hurtigt... på mærket i den står der 56/0-3 mdr... når han er 3 mdr. skal han dælme ikke i fleece længere, der vil vi have sommer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.