Nyeste indkøb til lille bebs:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Sofia

blomst84 skriver:

Sikke nogle fine ting du har købt den med anden hvor har du købt den? Mit sidste køb til prinsessen var noget hollys tøj på udsalg en lille kjole og 2 bluser

Den med anden er fra Danefæ, synes den er så fin, og nu hvor vi ikke kender kønnet er den perfekt, da jeg sagtens synes den kan gå til begge køn Hollys laver også bare så meget fint!! Må vi se hvad du har købt? Ihh jeg er så nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Sofia

AnneBJ skriver:

Årh så fine ting du har købt!

Jeg har lige fået den lækreste fleecedragt inden af døren idag - arhmen hvor er den lille Ellers er det mest lidt brugt tøj, måske 15 dele i alt, andet har jeg ikke købt endnu.. - det passer ikke! Jeg har købt en barnets bog!

Smider lige et par billeder en af dagene!

Jaaa, smid endelig billeder

Anmeld

22. november 2010

Sofia

18januar/kats skriver:

Iiiiih det er nogle fine ting!
Nu er jeg rigtig blevet inspireret til min shoppingtur i morgen

Og så bliver det i øvrigt spændende med flytningen...
- og husk nu, du må ikke at lave for meget!

Skal du på shopping i morgen - SKØNT Glæder mig til at høre hvad du har købt.

Nej jeg må lade være med at deltage ret meget i flytningen, indtil videre har jeg bare sorteret og smidt ud... men kan godt mærke jeg virkelig skal passe på med at løfte!!

Anmeld

23. november 2010

blomst84

Sofia skriver:

Den med anden er fra Danefæ, synes den er så fin, og nu hvor vi ikke kender kønnet er den perfekt, da jeg sagtens synes den kan gå til begge køn Hollys laver også bare så meget fint!! Må vi se hvad du har købt? Ihh jeg er så nysgerrig

Ja selvfølgelig må du se jeg kommer på en "rigtig" computer senere så kan jeg lige smide billeder på skriver for min iPhone nu nemlig! Ja hollys er jeg os ret vild med.. De er lige kommet med et gråt sæt med lilla kløver.. NØJ det er sødt men men men der er så mange julegaver jeg også skal købe

Anmeld

23. november 2010

DK

Ihh hvor er det fint!!! Jeg synes også du har været SÅ dygtig at holde dig fra hylderne i så lang tid! Men nu er der også kun een uge til 1/12 hvor i skal flytte og du kan gå amok, he he!!

Mit seneste indkøb er en natursvamp fra en helsebutik til at vaske Bimmeren med! Derudover så har jeg i weekenden fået to FIIIINE dynebetrækker til babydynen som min mor har syet. Et råhvidt med blå stjerner syet som stamps til bort, og et blåt et med små firkanter i en bort med bamser og quiltede hjerter!

Anmeld

23. november 2010

Sofia

DK skriver:

Ihh hvor er det fint!!! Jeg synes også du har været SÅ dygtig at holde dig fra hylderne i så lang tid! Men nu er der også kun een uge til 1/12 hvor i skal flytte og du kan gå amok, he he!!

Mit seneste indkøb er en natursvamp fra en helsebutik til at vaske Bimmeren med! Derudover så har jeg i weekenden fået to FIIIINE dynebetrækker til babydynen som min mor har syet. Et råhvidt med blå stjerner syet som stamps til bort, og et blåt et med små firkanter i en bort med bamser og quiltede hjerter!

Tjek - jeg noterer lige på listen, at en svamp også skal indkøbes Havde jeg som altid ikke tænkt på

Hvor er det fint at din mor syr sengetøj, min mor strikker i stor stil, men syning er ikke hendes kald. Det lyder så fint det din mor har syet!!

Anmeld

23. november 2010

blomst84

Så har jeg åbnet min almindelige computer  og her er billeder af det Hollys jeg har købt, dog med 40% på udsalg  2 bluser og en lille fin kjole. Har lige været ude og købe julegave til min lille nevø og måtte jo lige have lidt selv også  så købte en lille brun strikhue fra farmor k, i økologisk uld plus 3 små ugler jeg selv syr på  " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2010

Sofia

blomst84 skriver:

Så har jeg åbnet min almindelige computer  og her er billeder af det Hollys jeg har købt, dog med 40% på udsalg  2 bluser og en lille fin kjole. Har lige været ude og købe julegave til min lille nevø og måtte jo lige have lidt selv også  så købte en lille brun strikhue fra farmor k, i økologisk uld plus 3 små ugler jeg selv syr på  " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Det er bare så fint, ej hvor er det fint altså. Den hue bliver simpelthen fantastisk med uglen på Jeg tror da lige jeg skal google lidt efter Hollys kreationer

Anmeld

23. november 2010

blomst84

Sofia skriver:

Det er bare så fint, ej hvor er det fint altså. Den hue bliver simpelthen fantastisk med uglen på Jeg tror da lige jeg skal google lidt efter Hollys kreationer

Uha pas på  det kan blive dyrt at søge børnetøj på nettet... Ja tror huen bliver sød, ville bare prøve noget anderledes og hende i butikken gav mig ideen.. bor "desværre" ret tæt på en børnetøj butik, hvor de sælger, hollys, småfolk, molo og mit yndlings farmor k... det er SÅÅÅ farligt at gå derind      

Anmeld

23. november 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Uha pas på  det kan blive dyrt at søge børnetøj på nettet... Ja tror huen bliver sød, ville bare prøve noget anderledes og hende i butikken gav mig ideen.. bor "desværre" ret tæt på en børnetøj butik, hvor de sælger, hollys, småfolk, molo og mit yndlings farmor k... det er SÅÅÅ farligt at gå derind      

Jeg er lidt vild med huen. Hvilken størrelse har du købt den i? Mangler nemlig en ude-hue til lillemanden men har ikke kunnet finde nogen mindre end en str. 3 måneder. Om det så er fordi de slet ikke skal være ude eller om jeg bare kigger de forkerte steder ved jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.