Kattekyllingen 9+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

>>Carina<<

kitty skriver:

Så gik der endnu en uge. Og maven vokser med astronomisk fart Jeg tænkte den ville starte med at bulde forneden, og så bevæge sig opad, men næh nej, jeg er blevet rund fra brystet med det samme For Sørensen, det går stærkt!

Jeg har endnu ikke taget på, til trods for at lægens vægt viste +3 kg til 1. lægebesøg. Men med en tid 13.30 og et ønske om en urinrpøve gjorde jo, at jeg både måtte spise min frokost og drikke godt med vand inden besøget= lidt ekstra på vægten. Blev vejet med tøj på = endnu mere ekstra. Og sidst med ikke mindst er mine tarme bare gået i stå.. Såå øøhh.. =endnu endnu mere. ØV nå! Men går jeg efter egen vægt siger den alt fra startvægt til +400gr. Og det kan jeg godt leve med

Overskudet vender stille og roligt tilbage, men kan mærke at jeg døjer lidt med min blodprocent (hvilket lægen bekræftede), og fryser derfor helt forfærdeligt og er meget træt efter arbejde. Så jeg håber mit jernindtag hjælper lidt. -Selvom det nok ikke just hjælper på tarmfunktionen

Her er billedet fra søndag morgen, hvor jeg var 9+3. Den lille kattekylling vokser sig stor og stærk, og det virker som evigheder til NF, som vi endnu ikke ar fået dato til.. Det må komme snart!

Ka godt være jeg spørger fuldstændig dumt og ik har læst tidligere indlæg men...Hvorfor "kattekyllingen"!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

otlitrom

Carina1984 skriver:

Ka godt være jeg spørger fuldstændig dumt og ik har læst tidligere indlæg men...Hvorfor "kattekyllingen"!??

Hehe.. Længere forklaring. Men ganske kort minder mit brugernavn Kitty mange om en kat... Og da vi var i behandling var jeg god til at lægge æg, altså en høne. Så en kombination af dyrene gav en kattekylling Og jeg tror egentlig det er Bavianis der står bag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.