Kattekyllingen 9+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Sofia

Hvor er du fin Kitty!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

otlitrom

grinbidderen skriver:

Nej hvor er det bare fantastisk, er så lykkelig på jeres vegne der nu er en killing i maven din, du er lige 3 dage længere henne end jeg er , jeg er idag nemlig 9+0 så vi kommer til at følge hinandens maver.,

Ja, det blev fortalt at det var dig der stod bag ano. Tillykke!! Og ja, så er du lige i hælene på mig. Dejligt at have en at følges med!!

Anmeld

22. november 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

uhu en pige, sir du? det blir spændende at se!! om meeeeeeget lang tid

du er så fin - og mit symfysemål var også helt i den høje ende fra start - så er der bare god plads til baby og sol er i hvert fald blevet god stærk af al den springgymnastik der var plads til derinde

og by the way - lægens vægt lyver altid!!

Ja, der er evigheder til termin, og til svaret! Men det virker ikke som evigheder til jeg er færdig med studiet 14 dage inden, så tiden er meget forskellig, alt eter, hvilken tidslinje der bruges

Familien punker os allerede for vores valg om, at vi ikke vil vide hvad det bliver... Men det bestemmer vi jo heldigvis selv

Og ja, jeg tror det er en pige. Bjørnen tror ikke noget.. endnu!

Jeg har brugt mantraet om lægers vægt lyver altid MANGE gange siden torsdag. Og det hjælper lidt på det

Anmeld

22. november 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Eijh så fin du blir! Nu kan der da ikke være ret lang tid til NF-scanning eller hvordan?

Knus fra Mette som i øvrigt også er stor tilhænger af at bruge den vægt der passer bedst (=viser det laveste antal kg)

Jeg ved nu ikke om man kan sige, hvilken vægt der passer bedst. Men den vægt har jeg gået ud fra siden inden vi begyndte i behandling, og vejer mig hver fredag. Derfor synes jeg mine 400 gr er mere reelle end de mere end 3 kg jeg blev noteret for... men ligemeget. Jeg håber bare ikke der er sket så meget næste gang så!

Vi ved endnu ikke, hvornår NF bliver, vi venter på brev. Håber ikke det varer for længe, for det vil være dejlgt at have en dato at pejle efter!

Anmeld

22. november 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Lægens vægt lyver ALTID!Jeg spiser selv HUSK loppefrøskaller (i pille form) for at holde gang i maven. De findes i 2 varianter - den gamle hvor man tager 6-10 piller 2 x daglig. De nye er det 6-10 piller en gang dagligt. Jeg synes din baby-bule er smuk! Er sikker på at kattekyllingen har det fint derinde

Jeg får magnesia og lactulose til at holde maven igang. Og umiddelbart virker det OK her nu, efter et par dage.. Jeg har kun prøvet husk i pulverform, og jeg bliver grøn i hovedet bare ved tanken Men hvis det er pilleform, så er det da til at overkomme. Den lægger jeg lige i huskebogen

Anmeld

22. november 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg får magnesia og lactulose til at holde maven igang. Og umiddelbart virker det OK her nu, efter et par dage.. Jeg har kun prøvet husk i pulverform, og jeg bliver grøn i hovedet bare ved tanken Men hvis det er pilleform, så er det da til at overkomme. Den lægger jeg lige i huskebogen

pulver formen er fæl har prøvet den en gang og var ved at kaste op. Pillerne er meget nemmere at få ned. Og når du skal til at tage jern kan det jo være det kan hjælpe lidt på tingene.

Anmeld

22. november 2010

oo

kitty skriver:

Ja, der er evigheder til termin, og til svaret! Men det virker ikke som evigheder til jeg er færdig med studiet 14 dage inden, så tiden er meget forskellig, alt eter, hvilken tidslinje der bruges

Familien punker os allerede for vores valg om, at vi ikke vil vide hvad det bliver... Men det bestemmer vi jo heldigvis selv

Og ja, jeg tror det er en pige. Bjørnen tror ikke noget.. endnu!

Jeg har brugt mantraet om lægers vægt lyver altid MANGE gange siden torsdag. Og det hjælper lidt på det

altså min mor sagde jo, at vi var dårlige forældre fordi vi ikke ville vide kønnet der i starten  der fik hun lige en opsang! man bestemmer selv - og de har jo heller ikke vidst kønnet på jer, for det kunne man jo slet ikke dengang! så jeg forstår ikke hvorfor det er vigtigt

nåh men...jeg tror heller ikke noget endnu, ligesom far bjørn lige da jeg læste du skrev du troede det blev en pige, tænkte jeg "hov!" for jeg havde tænkt så meget på I skulle have en baby, at kønnet lige fra sluppet væk...ligesom da vi selv ventede på Sol  men uanset hvad, så ved jeg at du bliver en fantastisk MOR, kitty woo, og du får et fantastisk barn

Anmeld

22. november 2010

ooo

Du er simpelthen så fiiinnn kitty pigen.

Elsker at se dine mavebilleder.

Anmeld

22. november 2010

Happiness

Hvor er den fiiiin

Skal du ikke selv bestille tiden til nakkefold? Det skulle jeg, kunne jeg gøre efter jeg havde fået lavet vandrejournal.

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Hey kitzekatze hvad er det for en fin mave du har dig der. Den er sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.