Kattekyllingen 9+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Maria.

Hvor er du bare fin! Glæder mig til at følge din mave! Har du/I tænkt nogle navne endnu? Ved godt det er tidligt.. Er bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Meliora

SÅ fin mave:-)

Anmeld

23. november 2010

otlitrom

Maria. skriver:

Hvor er du bare fin! Glæder mig til at følge din mave! Har du/I tænkt nogle navne endnu? Ved godt det er tidligt.. Er bare nysgerrig

TAK FOR ALLE JERES SØDE BESKEDER!!

Vi har tænkt på navne ja, men de er hemmelige helt hen til fødslen og muligvis helt indtil dåben. Det er familietradition! Så I må vente i spænding

Anmeld

23. november 2010

Bavianis

Hej hemmelige Catwoman!

Tillykke - det ser bare ud til at du har den BLØDESTE hud, det har jeg altid siddet og stenet over når du har lagt billeder ud...

Hvor er det skønt at du ikke vil fortælle navnet til andre end mig inden fødslen - så må alle andre end mig bare vente - too bad!

Anmeld

23. november 2010

otlitrom

Hej hemmelige Catwoman!

Tillykke - det ser bare ud til at du har den BLØDESTE hud, det har jeg altid siddet og stenet over når du har lagt billeder ud...

Hvor er det skønt at du ikke vil fortælle navnet til andre end mig inden fødslen - så må alle andre end mig bare vente - too bad!

Hihi, din bavian Blød hud? hmm... Måske. Det har jeg aldrig tænkt over Jeg er blød, men tror ikke nødvendigvis det er huden

Og mig? Hemmelig? næææh nej, jeg har da blottet min mave mange gange nu

Går det godt med blommen?

Anmeld

23. november 2010

Bavianis

kitty skriver:

Hihi, din bavian Blød hud? hmm... Måske. Det har jeg aldrig tænkt over Jeg er blød, men tror ikke nødvendigvis det er huden

Og mig? Hemmelig? næææh nej, jeg har da blottet min mave mange gange nu

Går det godt med blommen?

Blommen har det godt - h*n er blevet filmet med 3D idag - så fiiiin!

Og ifølge de danske beregninger er Abekatten en kiwi nu - og ny termin er 04.06.11 - een dag før min fødselsdag

Anmeld

23. november 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Blommen har det godt - h*n er blevet filmet med 3D idag - så fiiiin!

Og ifølge de danske beregninger er Abekatten en kiwi nu - og ny termin er 04.06.11 - een dag før min fødselsdag

Der er rod i frugterne Frugtsalat, om man vil Vores baby står i DK til at være op til 5 cm (mener jeg), men på min frugt-ticker er den en oliven.. Sgi da et stort oliven!!

Jeg vil også til NF! NU!!

Anmeld

23. november 2010

Bavianis

kitty skriver:

Der er rod i frugterne Frugtsalat, om man vil Vores baby står i DK til at være op til 5 cm (mener jeg), men på min frugt-ticker er den en oliven.. Sgi da et stort oliven!!

Jeg vil også til NF! NU!!

Ja - hvad sker der for det??? Man skal sgu da ikke kalde andres børn for mindre frugter end de er!!! Tsk!

Anmeld

23. november 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Ja - hvad sker der for det??? Man skal sgu da ikke kalde andres børn for mindre frugter end de er!!! Tsk!

Ja, at genere mit barn, når det er 10 uger i mavsen! Det skal de ikke slippe godt fra

Om det er oliven, banan eller ananas, så elsker jeg den lille prut alligevel!

Anmeld

23. november 2010

Bavianis

kitty skriver:

Ja, at genere mit barn, når det er 10 uger i mavsen! Det skal de ikke slippe godt fra

Om det er oliven, banan eller ananas, så elsker jeg den lille prut alligevel!

Helt sikkert - Men lad os ikke håbe det er en ananas når den skal ud!!!

Babies:

"They come in like a banana - bur they come out like a pinapple!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.