Salg af ballerinasko, stiletter og curls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. november 2010

Dinna88

AnnePedersen skriver:

ang billede 1 og 2. er de små i størrelsen eller hvad??+ og er de smalle i skoen .... og hvad havde du tænkt dig af pris

Jeg vil ikke sige at de som sådan er små i størrelsen, men jeg kan ikke have sko på der bare sidder en smule fast om mine tæer, fordi jeg har nogle problemer med mine negle Og så svuppede de på mig, så et dårligt mix. 

Jeg ved ikke helt med pris, hvad tænker du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Maja_4000

Dinna88 skriver:

Brugsanvisningen er med, ja De er SÅ nemme at bruge. Man varmer dem op, ruller håret om og sætter et spænde der medfølger på dem. Så skal de sidde der til de  er kølet af, og vipti = krøller

Hvad tænker du af pris ?

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

Maja_4000 skriver:

Hvad tænker du af pris ?

Kom med et bud  
Nypris er jo 500, de er brugt 4 gange mener jeg.  

Anmeld

25. november 2010

Steph_Laurits

Er SÅ dårlig til at byde

Har du ikke en min. pris??

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

CURLERNE ER SOLGT!

Anmeld

26. november 2010

AnnePedersen

er så forelsket i de sko på billee 1+2 men jeg er bange for jeg ikek kan holde dem da jeg har en meget smal fod...... så jeg står desværre over.....

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

AnnePedersen skriver:

er så forelsket i de sko på billee 1+2 men jeg er bange for jeg ikek kan holde dem da jeg har en meget smal fod...... så jeg står desværre over.....

Du kan jo putte en sål i, så sidder de bedre! Jeg har nemlig præcis samme problem. Men "løse" er de ikke som sådan, du kan prøve at sammenligne med de to andre par, de er nemlig lidt løse på mig! Og der er en tydelig forskel på det første par og så de to andre par.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.