Nu gider jeg simpelthen ikke have ting liggende mere som jeg ikke bruger 
1.Et par lilla/ternede ballerina sko med en lillebitte hæl. Str. 37. Er brugt højest to gange, dog er hælen en smule slidt. Den er slet ikke nødvendigt at skifte endnu. - Det mørke der ses på billedet er blot fugtighed efter den våde klud
Nypris huskes ikke. - De sælges fordi pasformen ikke er til min fod, desværre.
2. Endnu et par ballerina sko med lidt hæl på. Str 37. De er primært grå med noget tern i. De er umådeligt smukke! De er kun brugt to gange, i et kvarter ad gangen. På hælen kan det dog ses lidt, men den trænger ikke til at blive skiftet. Nyprisen er 200 kr. De sælges fordi de er købt for små!
3. Stiletter i sort, hælen er en 7-8 cm. Størrelsen står der ikke, men det er cirka en 37, en lille 38. Der er et fint mønster på snuden, desuden er de en smule 30'er agtige. Skoene er aldrig brugt til en anledning, de er kun gået rundt i derhjemme, da jeg måtte erkende at de ikke passer til mine fødder der er alt for tynde til dem. Nyprisen huskes ikke.
Sidst men ikke mindst: curls!
Remington Protect & Shine Fast Curls
Opret smukke boho bølger med disse hurtigt opvarmende ioniske ruller. Teflon belagt med en fløjlsagtig overflade, som er nem at gribe, de har et voks kerne, som holder på varmen og hjælper med at sætte krøllerne hurtigere for en længerevarende resultat. De har en indbygget hurtig start klip for at reducere rulletiden og kommer i 3 størrelser, 4 små, 10 mellemstore og 6 store. Udstyret med komfort clips til nem rulle fastgørelse, de har cool touch ender.
- Jeg må desværre sælge dem da jeg klippede mit hår kort, lige efter de var købt. Og kort, krøllet hår er ikke pænt til mig - dog kan det sagtens lade sig gøre at krølle kort hår med dem. De er brugt fire gange. Nypris er 500 kr. På billedet er de grønne, men dem jeg sælger er lilla.
Kom med et bud! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld