Salg af ballerinasko, stiletter og curls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.335 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Dinna88

Nu gider jeg simpelthen ikke have ting liggende mere som jeg ikke bruger

1.Et par lilla/ternede ballerina sko med en lillebitte hæl. Str. 37. Er brugt højest to gange, dog er hælen en smule slidt. Den er slet ikke nødvendigt at skifte endnu. - Det mørke der ses på billedet er blot fugtighed efter den våde klud Nypris huskes ikke. - De sælges fordi pasformen ikke er til min fod, desværre. 

2. Endnu et par ballerina sko med lidt hæl på. Str 37. De er primært grå med noget tern i. De er umådeligt smukke! De er kun brugt to gange, i et kvarter ad gangen. På hælen kan det dog ses lidt, men den trænger ikke til at blive skiftet. Nyprisen er 200 kr. De sælges fordi de er købt for små! 

3. Stiletter i sort, hælen er en 7-8 cm. Størrelsen står der ikke, men det er cirka en 37, en lille 38. Der er et fint mønster på snuden, desuden er de en smule 30'er agtige. Skoene er aldrig brugt til en anledning, de er kun gået rundt i derhjemme, da jeg måtte erkende at de ikke passer til mine fødder der er alt for tynde til dem. Nyprisen huskes ikke.

Sidst men ikke mindst: curls!

Remington Protect & Shine Fast Curls
Opret smukke boho bølger med disse hurtigt opvarmende ioniske ruller. Teflon belagt med en fløjlsagtig overflade, som er nem at gribe, de har et voks kerne, som holder på varmen og hjælper med at sætte krøllerne hurtigere for en længerevarende resultat. De har en indbygget hurtig start klip for at reducere rulletiden og kommer i 3 størrelser, 4 små, 10 mellemstore og 6 store. 
Udstyret med komfort clips til nem rulle fastgørelse, de har cool touch ender.

- Jeg må desværre sælge dem da jeg klippede mit hår kort, lige efter de var købt. Og kort, krøllet hår er ikke pænt til mig - dog kan det sagtens lade sig gøre at krølle kort hår med dem. De er brugt fire gange. Nypris er 500 kr. På billedet er de grønne, men dem jeg sælger er lilla.

Kom med et bud!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Steph_Laurits

Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan fungerer de der curls??

Giver de små tætte krøller eller store bløde?

Anmeld

24. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan fungerer de der curls??

Giver de små tætte krøller eller store bløde?

Det kommer an på hvilken størrelse du bruger! Du kan lave begge dele Og de er rigtig gode til det, da de bliver så varme. Og på samme tid skåner de håret, da der er sådan noget "stof" på dem. Jeg har lavet lange, bløde slangekrøller på en af mine veninder, så blev så smukt. 

Anmeld

24. november 2010

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Det kommer an på hvilken størrelse du bruger! Du kan lave begge dele Og de er rigtig gode til det, da de bliver så varme. Og på samme tid skåner de håret, da der er sådan noget "stof" på dem. Jeg har lavet lange, bløde slangekrøller på en af mine veninder, så blev så smukt. 

Men hvordan bliver de varme??

Anmeld

24. november 2010

Maja_4000

Følger der en brugsanvisning med på de der curls ?

Anmeld

25. november 2010

AnnePedersen

jeg er generel en klovn til mit hår. jeg har også præcis disse curls. de er så nemme at sætte i håret. de varmes via strøm og så ruller man håret op. lader dem sidde og ud kommer flotte krøller. ikke 80er krøller men lange flotte slangrkrøller. man kan også bruge dem til bare at give mere fylde hvis man skal have håret oppe.

virkelig gode

Anmeld

25. november 2010

AnnePedersen

ang billede 1 og 2. er de små i størrelsen eller hvad??+ og er de smalle i skoen .... og hvad havde du tænkt dig af pris

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Men hvordan bliver de varme??

Der er et stik med, de varmer op ligesom et fladejern. Curlerne sidder på nogle "pinde" i den kasse de sidder i på billedet. Pindene bliver varme og på den måde varmes de op

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

Maja_4000 skriver:

Følger der en brugsanvisning med på de der curls ?

Brugsanvisningen er med, ja De er SÅ nemme at bruge. Man varmer dem op, ruller håret om og sætter et spænde der medfølger på dem. Så skal de sidde der til de  er kølet af, og vipti = krøller

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

AnnePedersen skriver:

jeg er generel en klovn til mit hår. jeg har også præcis disse curls. de er så nemme at sætte i håret. de varmes via strøm og så ruller man håret op. lader dem sidde og ud kommer flotte krøller. ikke 80er krøller men lange flotte slangrkrøller. man kan også bruge dem til bare at give mere fylde hvis man skal have håret oppe.

virkelig gode

Nemlig Jeg var SÅ glad for at få dem, men så blev jeg desværre træt af det lange hår. Så nu samler de bare støv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.