SMS ved fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

piadas

annekarina skriver:

hej

har du fået min besked....

synes det er en god ide med sms ved fødsel.

hilsen karina.

Hejsa!

Ja, det har jeg, men jeg har lavet listen! Jeg ved ikke, om du havde læst det første indlæg, jeg lavede, men der skrev jeg deadline d. 1. december. Der er godt nok kommet et par stykker med siden, fordi jeg først fik lavet listen igår.

Hmm, hvad gør vi lige? Maja88 skrev på et tidspunkt, at hun også gerne ville med på listen, men hun har ikke sendt sit mobilnr. til mig. Måske du kan prøve at skrive en PB til hende, så kan I jo evt. være makkere. Hun har termin d. 10. marts, kan jeg se. Det var da et forsøg værd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

DK

Hej

Suuuper god ide! Jeg behøver dog ikke komme på, da Rosa HALSHUGGER mig hvis hun ikke er den første herinde der får besked Og hun skal nok opdaterer når den tid kommer!

Anmeld

6. december 2010

CamiRon

Dejligt listen er på plads!! Glæder mig til vi går igang med at føde!

Anmeld

6. december 2010

Sofia

Jeg skal først føde i slutningen af marts.. ( og ved også godt jeg kommer for sent nu i forhold til din deadline...) men er det meningen at os der er sat til sidst i kvartalet også skal på denne liste? Synes ideen er rigtig god.

Anmeld

6. december 2010

piadas

Sofia skriver:

Jeg skal først føde i slutningen af marts.. ( og ved også godt jeg kommer for sent nu i forhold til din deadline...) men er det meningen at os der er sat til sidst i kvartalet også skal på denne liste? Synes ideen er rigtig god.

Jeps, det er for alle i 1. kvt.

Hmmm, det kan være vi skal lave et "opfølgningsheat" for de, som ikke nåede det i første omgang! Både dig, maja88 og annekarina har skrevet efterfølgende, men derfor skal I jo ikke snydes!

Måske er der flere, der vil være med?

Anmeld

6. december 2010

piadas

DK skriver:

Hej

Suuuper god ide! Jeg behøver dog ikke komme på, da Rosa HALSHUGGER mig hvis hun ikke er den første herinde der får besked Og hun skal nok opdaterer når den tid kommer!

Haha, det kan vi jo ikke have. Kan lige se overskriften på Ekstrabladets spisesedler for mig: "Nybagt mor halshugget pga. baby.dk"!!!

Anmeld

6. december 2010

piadas

CamiRon skriver:

Dejligt listen er på plads!! Glæder mig til vi går igang med at føde!

Anmeld

6. december 2010

Kats

Sofia skriver:

Hvis du endnu ikke er sat sammen med nogen, vil jeg godt være "makker" med dig Vores terminer falder heller ikke oven i hinanden. Bare send en besked

Anmeld

6. december 2010

Sofia

18januar/kats skriver:

Hvis du endnu ikke er sat sammen med nogen, vil jeg godt være "makker" med dig Vores terminer falder heller ikke oven i hinanden. Bare send en besked

Super - jeg sender lige en pb til dig, så kan vi være makkere

Anmeld

6. december 2010

Kats

Sofia skriver:

Super - jeg sender lige en pb til dig, så kan vi være makkere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.