SMS ved fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

IAH

God idé!

Så har jeg også (forsøgt) at sende, ved ikke om den er ok?

Iben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

piadas

IAH skriver:

God idé!

Så har jeg også (forsøgt) at sende, ved ikke om den er ok?

Iben

Jeps, den er modtaget!

Anmeld

23. november 2010

CA

Synes også det er en god idé. Men hvor skriver man den der personlige besked? " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

Anmeld

23. november 2010

CA

Ups kom da vist lige til at trække en smiley over. Dårlig vane 

Anmeld

23. november 2010

Multebær

Super idé og god idé at sende os en e-mail og ikke skrive alle vores tlf og emails herinde så det fremgår af en googlesøgning :-) det ville jeg ikke synes var så fedt. 

Jeg har sendt dig en PM

Anmeld

23. november 2010

CamiRon

Carina87 skriver:

Synes også det er en god idé. Men hvor skriver man den der personlige besked? " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

Du skal klikke på Pias brugernavn så du kommer ind på hendes profil. Til højre på profilen ligger nogle links og derimellem er der et link hvor du kan sende Pia en besked.

Anmeld

23. november 2010

CA

CamiRon skriver:

Du skal klikke på Pias brugernavn så du kommer ind på hendes profil. Til højre på profilen ligger nogle links og derimellem er der et link hvor du kan sende Pia en besked.

Tak - nu virkede det! Da jeg prøvede sidst kunne jeg ikke klikke på det, så tænkte der måtte være en anden måde. Nok bare drillenissen der er startet tidligt i år

Anmeld

23. november 2010

piadas

Multebær skriver:

Super idé og god idé at sende os en e-mail og ikke skrive alle vores tlf og emails herinde så det fremgår af en googlesøgning :-) det ville jeg ikke synes var så fedt. 

Jeg har sendt dig en PM

Modtaget!

Anmeld

23. november 2010

piadas

Carina87 skriver:

Tak - nu virkede det! Da jeg prøvede sidst kunne jeg ikke klikke på det, så tænkte der måtte være en anden måde. Nok bare drillenissen der er startet tidligt i år

Jeps, det funker!

Anmeld

23. november 2010

piadas

Multebær skriver:

Jeg har sendt dig en PM

Det var derfor jeg tænkte, at nogle måske gerne ville forblive anonyme, så det var bedre med mail fremfor at skrive alle oplysninger herinde! Men dejligt, at så mange er med på den indtil videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.